שיתוף
תגובות
חדשות » בר לב אסר על בן גביר להפגש עם המפכ"ל- מרצ והערבים קיבלו אישור
"שיקולים של נקמנות"
בשנה האחרונה פנה ח"כ בן גביר למפכ"ל קובי שבתאי מספר פעמים במטרה להפגש עימו, וסורב. מבירור שעלה- מי שאסר על כך הוא בר לב. מרצ והמשותפת נפגשו עם המפכ"ל לא פעם
השר לביטחון הפנים עמר בר לב, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר | צילום: אתר הכנסת. דני שם טוב, דוברות הכנסת

בשנה האחרונה פנה יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי במספר הזדמנויות וביקש להיפגש איתו, כפי שנוהגים חברי כנסת אחרים מכל המפלגות. כל פניותיו של ח"כ לפגישה, סורבו.

מבירור שנערך עולה כי מי שאסר על המפכ"ל להיפגש עם בן גביר הוא לא אחר מאשר השר לבטחון פנים עמר בר לב, אשר במקביל אישר למפכ"ל להיפגש עם חברי כנסת ממרץ, הרשימה המשותפת, רע"מ, תע"ל, בל"ד, חד"ש, אנשי מפלגת העבודה ויש עתיד. כך נחשף בחדשות 13.

אין שום הסבר לכך מלבד המחלוקת הפוליטית, מדוע השר איפשר לחברי כנסת מהשמאל הקיצוני והערבים להיפגש עם המפכ"ל ואילו לח"כ בן גביר סירב.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הודיע כי יפנה ליועצת המשפטית לממשלה בדרישה חד משמעית לאסור על השר בר לב להכניס שיקולים פוליטיים בתוך המשטרה. לדברי בן גביר החלטת בר לב אינה חוקתית והוא אינו יכול לאסור על מפכ"ל המשטרה להיפגש עם ח"כ מהימין, בעוד הוא מאפשר למפכ"ל להיפגש עם חברי כנסת מהשמאל.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "השר בר לב היה ונשאר השר לבטחון פנים הכושל בתולדות מדינת ישראל, ובין השאר מערב שיקולים פוליטיים כנקמה. האיסור שלו על המפכ"ל להיפגש איתי, הוא לא פחות משערורייה. או שהמפכ"ל נפגש עם כל חברי הכנסת, או שהוא לא נפגש בכלל, אי אפשר לא להיפגש עם הימין ועם והשמאל כן. אפנה עוד הערב ליועמ"ש בבקשה שתבהיר לבר לב את הנושא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים