שיתוף
תגובות
כללי » השרה שקד: לא פוסלת הצטרפות לליכוד
שקד מאותת לביבי?
על נאומו של זלנסקי אמש לח"כים: "אוקראינה שיתפה פעולה עם הנאצים בהשמדת העם היהודי ואת זה אסור לשכוח". על עתידה הפוליטי: "אי אפשר לדעת"
נתניהו במליאת הכנסת | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

לפני שהשיחה בין השרה למראיין נגררה לכיוון זלנסקי והנאצים, נשאלה השרה האם היא רואה עצמה יום אחד חברת ליכוד:

"החיים הם כמו קופסת שוקולד, כמו בונבוניירה, אתה אף פעם לא תדע מה תקבל" אמרה שקד. "ככה זה גם בפוליטיקה,
כרגע אני נמצאת בימינה, אני עובדת בימינה, אני חושבת שאנחנו עושים עבודה טובה. מה יהיה בעתיד? אף פעם אי אפשר לדעת".

אחרי שהותירה סימני שאלה רבים סביב כותנה להצטרף לליכוד, התפנתה שרת הפנים לומר את דעתה על נאומו הבעייתי של זלנסקי:

"זלנסקי דיבר על באמת חסידי אומות עולם, אבל אוקראינה שיתפה פעולה עם הנאצים בהשמדת העם היהודי ואת זה אסור לשכוח", אמרה שקד בראיון בוועידה סביב נאומו השנוי במחלוקת של הנשיא האוקראיני אמש לחברי הכנסת.

שרת הפנים לא סבורה שעשתה טעויות בהתנהלות בנוגע לקליטת הפליטים, ותוקפת בחריפות את נשיא אוקראינה וולודומיר זלנסקי, לאחר נאומו אתמול לחברי הכנסת בזום.

"אני מאוד מכבדת את הנשיא זלנסקי ואני מתפללת ומקווה שהמלחמה הנוראה ומיותרת הזאת תיגמר במהרה, אבל את ההיסטוריה אסור לעוות", אמרה השרה איילת שקד בריאיון בוועידת "האנשים של המדינה" של ynet ו"ידיעות אחרונות".

"אני חושבת בכלל שהכי נכון לא לערב את השואה. אי אפשר להשוות בין מלחמה, נוראה ככל שהיא תהיה, לבין השמדת עם". עם זאת, שקד סבורה כי לא הייתה טעות בהחלטה לאפשר לו לנאום לח"כים: "לא חושבת שזו הייתה טעות וצריך לכבד אותו, אבל צריך להעמיד את הדברים על דיוקם".

כשנשאלה על ידי המנחה היכן היא טעתה בכל הקשור לסוגיית הפליטים הגויים, ענתה שרת הפנים: "מדינת ישראל עושה המון, הרבה יותר מהרבה מאוד מדינות מערביות אחרות. קלטנו יותר מכל בריטניה, לדוגמה. עכשיו יש לנו משימה לאומית לקלוט עלייה, לקלוט את זכאי חוק השבות. זו משימה לאומית. זה מצריך דיור, חינוך, בריאות, תשתיות".

שמענו את הביקורת של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בעניין משמרות המהפכה ובכלל על הטיפול של ממשלת בנט-לפיד בנושא הגרעין האיראני. הוא אומר – "האיראנים נלחמים כאריות, בנט ולפיד נכנעים כארנבות". הקשה המראיין.

"בוא רגע נעשה סדר" עונה שקד. "ארה"ב שועטת לחתימה על ההסכם עם איראן. זה היה גם בתקופת נתניהו, הסכם דומה מאוד אובמה חתם אז עם איראן. אני הייתי אז שרה בממשלת נתניהו וגיבינו אותו, הוא הוביל כראש הממשלה את הקמפיין נגד ההסכם, זה לא עזר. אובמה חתם על ההסכם בדיוק כמו שהוא רצה ואחר כך עוד נתן לנו על הראש החלטה נגד ישראל במועצת הביטחון של האו"ם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים