שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שקד הורתה למצוא פתרונות להרחבת טלזסטון
דחתה את ההמלצות
שרת הפנים הורתה למטה הדיור למצוא פתרון להרחבת היישוב. ראש מועצת קרית יערים שנאבק בעד הרחבת היישוב: "יום חשוב לטלזסטון, יום חשוב לצדק ולמוסר האנושי"
יצחק רביץ וח"כ מקלב | צילום: יהודה יואל מנדלוביץ, ויקיפדיה

בשורה טובה לתושבי טלזסטון בפרט ולמגזר החרדי בכלל. לאחר מאבק ממושך של ראש המועצה יצחק רביץ הודיעה שרת הפנים איילת שקד כי היא דוחה את המלצת הוועדה הגיאוגרפית שלא להרחיב את היישוב טלזסטון. שקד הורתה למטה הדיור לבחון כיצד ניתן יהיה להרחיב את היישוב לפי צרכי התושבים.

כזכור, לפני מספר שבועות המליצה הוועדה הגיאוגרפית שלא לאשר את הרחבת היישוב, ובמקביל לאשר את הרחבת היישוב השכן אבו גוש. מה שעורר תחושה קשה של אפליה ורדיפה נגד הציבור החרדי.

ראש המועצה יצחק רביץ תקף את ההחלטה לשלול את ההרחבה ויצא למאבק ממושך אליו גייס את כלל חברי הכנסת החרדיים, אך לא רק. ח"כים ואישי ציבור מכל קצוות הקשת הפוליטית התגייסו למאבק שבשיאו חתמו שבעה שרי שיכון לשעבר על מכתב לשרה בו הם קוראים לה לאשר את הרחבת היישוב.

כאמור, בתום מאבק ממושך הדיעה השרה שקד כי היא מקבלת את טענותיו של רביץ ודוחה את המלצוץ הוועדה הגיאוגרפית. במקביל פנתה למטה הדיור בבקשה למצוא פתרונות מיידיים להרחבת היישוב.

ראש המועצה יצחק רביץ בירך על הודעת השרה: "זהו יום חשוב לטלזסטון, ויום חשוב לצדק ולמוסר האנושי. השרה שקד קיבלה החלטה נכונה וראויה המכירה בזכותם הבסיסית של תושבים חרדים לחיים נורמליים כמו שאר אזרחי המדינה. אני מקווה שהשרה וצוות משרדה ימשיכו לפעול ברוח זו הלכה למעשה עד שנראה את היישוב מתרחב ומגשים סוף סוף חלום של שנים רבות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים