שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שקד: "לקחנו החלטה להכיל חולים קשים ומתים"
עוררה סערה
ח"כ שלמה קרעי מהליכוד הגיב על דברי איילת שקד: "חבורת חדלי אישים שכמותכם. נכשלתם. לכו הביתה. תכתבו איזה ספר. אי אפשר להכיל יותר את הטמטום וההפקרות שלכם"
הלוויה בקורונה | צילום: Pimen, שאטרסטוק

שרת הפנים איילת שקד התראיינה הערב לחדשות 13, בדבריה אמרה שקד כי "לקחנו החלטה שהיא לא פשוטה, אבל היא החלטה אסטרטגית קיבלנו החלטה לחיות לצד הקורונה. זה לדעת גם להכיל חולים קשים ומתים כי זו מגפה – ובמגפה אנשים מתים זה קורה כרגע בכל המדינות בעולם". דבריה של שקד עוררו סערה בתקשורת, כשח"כים ועיתונאים תוקפים את האמירה השערורייתית.

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד הגיב על דברי איילת שקד: "חבורת חדלי אישים שכמותכם. נכשלתם. לכו הביתה. תכתבו איזה ספר. אי אפשר להכיל יותר את הטמטום וההפקרות שלכם".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לדברי השרה איילת שקד שצריכים להכיל את נפטרי הקורונה: "דבריה של השרה שקד גובלים בהפקרות. היה מצופה משרה בממשלת ישראל להבין שכל אדם הוא עולם שלם וערך עליון וממשלה שמזלזת בחיי אדם, אינה ראויה למשול בעם ישראל".

חבר כנסת אופיר סופר הגיב: "אמירה אומללה של שקד שמשקפת את תפקודה הכושל של הממשלה. עם כאלו יכולות הכלה שפשוט יגידו גדול עלינו יקומו וילכו".

שרת הפנים, איילת שקד מיהרה להוציא הודעת הבהרה: "בעקבות דבריי הערב בראיון לחדשות 13, אני מבקשת להבהיר – כל נפטר הוא עולם ומלואו, וחיי אדם הם ערך עליון ומקודש. כוונתי הייתה להסביר את המחיר שבהתמודדות מתמשכת עם המגפה העולמית. מוטב היה אם הייתי מתנסחת אחרת. אני חוזרת ומבקשת ללכת להתחסן, זה מציל חיים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים