שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שקד מעריכה כי יגיעו עשרות אלפי פליטים
בעקבות המלחמה
השרה קראה לראשי המועצות האזוריות להיערך לקליטת עולים חדשים במועצות "אנחנו חושבים שיגיעו עשרות אלפים אם לא מאות אלפי עולים מרוסיה אוקראינה וחבר העמים"
פליטים מאוקראינה נוחתים בישראל. אילוסטרציה | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

בכנס ראשי המועצות האזוריות וסגניהם, של מרכז השלטון האזורי בישראל, שמתקיים היום (חמישי) במועצה האזורית גולן, אמרה הבוקר שרת הפנים איילת שקד כי עוד החודש תעבור החלטת ממשלה שבמסגרתה נקים בין 7-12 יישובים חדשים בנגב.

"אני נלחמת בהרבה מאוד גורמים שמתנגדים לזה אבל אני חושבת שזה מעשה חשוב הכרחי, לחיזוק הנגב ועכשיו יש מצוקת דיור, מה יקרה כשיגיעו אלינו עולים חדשים מאוקראינה ורוסיה. אם עד עכשיו ניסינו לבנות בצורה הכי מהירה שיש. למרות שאנחנו בפול גז עכשיו נצטרך אפילו עוד יותר. ולבנות בהליך אגרסיבי ומהיר, כמובן לעבות את היישובים הקיימים".

השרה קראה לראשי המועצות האזוריות להיערך לקליטת עולים חדשים במועצות "אנחנו חושבים שיגיעו עשרות אלפים אם לא מאות אלפי עולים מרוסיה אוקראינה וחבר העמים. אתם במועצות האזוריות יכולים לעזור בקליטה".

על הרפורמה בחקלאות אמרה השרה שקד: "אנחנו רואים עכשיו כמה חשוב הביטחון התזונתי. הסדר העולמי יכול להשתנות ביומיים וישראל צריכה להיות עצמאית גם בתחום הזה. אני מקווה ומאמינה שיגיעו לרפורמה טובה שתעצים את החקלאות ולא תעשה נזק".

שי חג'ג' יו"ר מרכז השלטון האזורי וראש המועצה האזורית מרחבים הודה לשרה וביקש כי תפעיל את השפעתה כדי למנוע את הפגיעה הקשה והלא מוצדקת בעצמאותה של ישראל לייצר לעצמה מזון טרי ואמר "רק הבוקר קראנו על עלייה של 37% במחירי הביצים המיובאות מאירופה, בשל המלחמה במזרח אירופה. ישראל חייבת להיות עצמאית בייצור המזון הטרי לתושביה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים