שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שקד נחרצת: "בנט לא ייפגש עם אבו מאזן"
בניגוד לגנץ
השרה שקד תקפה את ראש הרשות הפלסטינית ואמרה: "הוא משלם כספים למחבלים שרוצחים יהודים- ככל שאתה רוצח יותר אתה מקבל יותר כסף"
יו״ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן

שרת הפנים, איילת שקד, תקפה הבוקר את את יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן ואמרה כי "ראש הממשלה בנט לא יפגש איתו ולא מתכוון להיפגש איתו".

השרה שקד דיברה על רקע המתיחות בשבוע האחרון, והתגברות פעולות הטרור, בעקבות הימלטות האסירים הביטחוניים. בשבוע החולף בוצע ירי של ארבע רקטות מרצועת עזה, ניסיון של מחבל לדקור שוטר בעיר העתיקה בירושלים, ניסיון של מחבל לדקור חייל בצומת גוש עציון ופיגוע הדקירה אתמול ליד התחנה המרכזית בירושלים שבו נפצעו שני צעירים באורח קל עד בינוני.

שקד אמרה: "חמאס בעזה לא מספיק מורתע ואנחנו בהחלט חושבים שנידרש לעימות בדרום רצועת עזה, אבל זה צריך להיות בזמן שמתאים לישראל ולא לחמאס. אנחנו רואים על כל בלון וכל עפיפון תקיפות של צה"ל ברצועה, זה לא מה שהיה בעבר. ישראל תפעל כשיתאים לה ולא כשיתאים לחמאס".

השרה שקד תקפה את ראש הרשות הפלסטינית ואמרה: "הוא משלם כספים למחבלים שרוצחים יהודים- ככל שאתה רוצח יותר אתה מקבל יותר כסף". לדבריה, "ראש הממשלה, נפתלי בנט, לא ייפגש איתו ולא מתכוון להיפגש איתו".

לדבריה: "אבו מאזן תובע את חיילי צה״ל ומפקדיו בהאג ולכן הוא לא פרטנר".

האמירה הנחרצת על כך שבנט לא יפגש עם אבו מאזן עלולה ליצור משבר פוליטי קואליציוני לאחר שכזכור, רק לפני שבועיים נפגש שר הביטחון בני גנץ באופן פומבי לאחר שנים רבות שלא קרה הדבר עם ראש הרשות אבו מאזן ברמאללה, ביקור אשר עורר סערה רבה בישראל. בסביבת ראש הממשלה נפתלי בנט דאגו להבהיר כי בביקור לא עלה נושא כמו הסדר מדיני קרוב, אלא עניינים ביטחוניים וכלכליים, אבל הסערה הפוליטית לא תמה.

בכיר בממשלה תקף את גנץ ואמר: "הוא דואג לאינטרסים הפוליטיים שלו ולא החליף דיסקט שהתחלפה ממשלה, הוא מתנהל כממשלה בתוך ממשלה", כך על פי הדיווח ב'חדשות 12'.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים