שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שקד: "פועלים להקים 3 ישובים בדואים"
ממשלת "ימין"
השרים סיירו בשטח במטרה לראות מקרוב את יישום החלטת הממשלה בפתרון בעיית ההתיישבות בנגב דרך הקמת שלושת הכפרים ח׳אשם זנה, עבדה ורחמה
אוהלי מגורים של בדואים, מאחזים. אילוסטרציה | צילום: Olga Save, שאטרסטוק

שר הרווחה והביטחון החברתי והשר הממונה על הסדרת ההתיישבות הבדואית בנגב מאיר כהן, שרת הפנים איילת שקד וראש עיריית רהט ערכו היום (שלישי) סיור ברהט ובנגב, שכלל סקירה כללית בנושא הסדרת ההתיישבות הבדואית בנגב, סיור בשכונה הדרומית של רהט, לקיה, תל שבע וחאשם זנה אחד משלושת הכפרים שעתידים לקום לאחר שאושרו בממשלה.

השרים סיירו בשטח במטרה לראות מקרוב את יישום החלטת הממשלה בפתרון בעיית ההתיישבות בנגב דרך הקמת שלושת הכפרים ח׳אשם זנה, עבדה ורחמה.

שרת הפנים, איילת שקד: "מדינת ישראל במשך שנים גררה רגליים בסוגייה הבדואית והפקירה את הנגב. משנה לשנה המצב מחמיר. כל שרי ממשלת ישראל רתומים באופן מלא לבצע הסדרה של הישובים בשטח כמו שצריך ולא רק על הנייר, זו הזדמנות חשובה שאנחנו מוכרחים לנצל אותה. שר הרווחה ואני פועלים יחד בדרום על מנת להקים את שלושת הישובים הבדואים, לכנס את הפזורה ולהגיע להסדרה בחינוך, בתעסוקה ובאכיפת הבנייה הבלתי חוקית".

שר הרווחה והביטחון החברתי והשר הממונה על הסדרת ההתיישבות הבדואית בנגב, מאיר כהן: "לצד הנחישות במיגור הפשיעה והאלימות, באנו לכאן היום בכדי לוודא שהבדואים מקבלים את זכויותיהם כאזרחי מדינת ישראל, שלושת הישובים ומרכזי שירות שאנחנו מקימים בנגב הם הדרך, והדבר הכי חשוב שיש לנו כבר תוכניות ולוז ואנחנו מתחילים לעבוד כי הנגב חשוב לכולנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים