שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שקד: "פריג' לא מייצג את הממשלה ואין לו סמכות"
לקראת הדיון בעטרות
האמירה באה לאחר שפריג' הודיע כי הוא מקדם הקמת שדה תעופה ישראלי-פלסטיני במתחם בעטרות, למרות המלצת עיריית ירושלים להקים שכונת מגורים באזור, מעבר לקו הירוק
עיסוואי פריג | צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

לקראת הדיון על הבנייה בעטרות: שרת הפנים, איילת שקד, הודיעה ליו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה כי השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', אינו מייצג את עמדת הממשלה ואין לו סמכות לטעון בשמה.

זאת, לאחר שפריג' הודיע כי הוא מקדם הקמת שדה תעופה ישראלי-פלסטיני במתחם הנטוש בעטרות, למרות המלצת עיריית ירושלים שלהקים שכונת מגורים באזור שבצפון העיר, מעבר לקו הירוק.

כזכור, פריג' התייחס לדברים בריאיון ב-103FM בשבוע שעבר וציין כי "היום הקיבולת של בן גוריון כמעט מקסימלית, חייב שדה תעופה משני. כשיש תשתית אסטרטגית קיימת, אתה רוצה להרוס? זה אמור גם לתת מענה לכל ירושלים ועוטף ירושלים, וגם לתושבים הפלסטינים שעוברים עינוי כדי לטוס לחו"ל".

עוד הוסיף: "מבחינה כלכלית, על פי המודלים הקיימים בעולם בשדות תעופה מקבילים זה יוביל להכנסה שנתית מבורכת. שדה תעופה בתוך לונדון, שהרבה יותר קטן מעטרות, מכניס חצי מיליארד פאונד בשנה".

עוד אמר פריג': "כל התנאים קיימים. ישבתי עם האלוף דגן, ראיתי תוכניות עבר שעדיין קיימות ורלוונטיות ויכולות לפתור את כל הסוגיה הזאת. ביומיים הקרובים אני ומרב (מיכאלי) נשב על זה לעומק. זה ההיגיון הפשוט".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים