שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » שרבט זכתה במכרז להקמת 116 יח"ד באזור
90 מיליון
האחים שרבט זכתה במכרז להקמת 2 מגדלי מגורים בני 15 קומות עם 116 יחידות דיור בנוסף ל-1,500 מ"ר למסחר באזור כשהציעה את המחיר הגבוה ביותר – 90 מיליון ₪
חברת האחים שרבט, הדמיה | צילום: תומר פדר/הדמייה סטודיו

חברת האחים שרבט, בניהולו של גיורא שרבט, מדווחת על רכישת קרקע באזור להקמת שני מגדלי מגורים בני 15 קומות כל אחד הכוללים יחד 116 יחידות דיור ובנוסף לכך 1,500 מ"ר למסחר וזאת במסגרת מכרז של מנהל מקרקעי ישראל באזור.

החברה גברה על 10 הצעות מתחרות והציעה את המחיר הגבוה ביותר בסך 90 מיליון ₪ לרכישת המגרש. המחיר משקף עלות של כ-775 אלף ₪ ליחידת דיור והיקף ההשקעה בפרויקט מוערך ב כ-250 מיליון ₪ .

במסגרת עבודת מחקר וניתוח מקדימה שביצעה חברת שניר, בית לשיווק נדל"ן בניהולו של ניר שמול, שליוותה את תהליך הרכישה של המגרש מחירי המכירה הצפויים הם דירות 3 חדרים בעלות של 1.9 מיליון ₪ דירות 4 חדרים בעלות ממוצעת של 2.4 מיליון ₪, דירות 5 חדרים בעלות ממוצעת של 2.75 מיליון ₪ ופנטהאוזים בעלויות של 5 מיליון ₪.

לדברי גיורא שרבט מנכ"ל חברת הבנייה האחים שרבט "החברה זיהתה כי באזור אין כיום בנייה חדשה בכלל ומיקומה הגיאוגרפי של אזור הוא בלב אזורי הביקוש. זאת לצד קרבתה לעורקי התחבורה המרכזיים ולצידם של שטחים ירוקים נרחבים ובנייה נמוכה

לרוב. לאזור קיימת מערכת חינוך מתקדמת שהיא נקודת משיכה מרכזית למשפחות צעירות, המבקשות לגור במרכז הארץ במרחק של דקות נסיעה מתל אביב."

לדברי ניר שמול מנכ"ל חברת שניר "לאור מיקומה האסטרטגי של אזור והעובדה שהיא גובלת מצד אחד עם תל אביב וחולון ומצד שני עם פארק אריאל שרון, שהוא הפארק הגדול ביותר בישראל וכן היותה עיר קטנה עם בנייה כפרית נמוכה וחיי קהילה מפותחים, אנו מעריכים כי מרבית הקונים צפויים להגיע מהישובים הסמוכים וכך להוות אלטרנטיבה לערים כמו מודיעין, שוהם, פתח תקווה וקריית אונו המושכות קהל שמגיע מערים מחוץ לישוב.

חברת האחים שרבט בניהולו של גיורא שרבט היא חברה יזמית וקבלנית פרטית מהוותיקות והגדולות בישראל, הבונה מדי שנה מאות יחידות דיור. לאחרונה סיימה החברה פרויקט לבניית כ-400 יחידות דיור בטירת הכרמל והיא נמצאת בימים אלו לקראת סיום בנייתם של שני מגדלים נוספים בטירת הכרמל בהיקף של 182 יחידות דיור.

חברת שניר בית לשיווק נדל"ן בבעלותו של ניר שמול הוקמה בשנת 2010 והיא מחברות השיווק הגדולות בישראל המשווקת אלפי יחידות דיור ומסחר בשנה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים