שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שרה נתניהו אושפזה בבית החולים
טיסת נתניהו תידחה?
רעיית ראש הממשלה הגיעה לבדיקות בבית החולים הדסה לאחר שלא חשה בטוב, ואובחנה עם דלקת בתוספתן. היא תישאר באשפוז כמה ימים. רה"מ שוקל לבטל את נסיעתו לאבו דאבי
תגיות:
בית חולים | צילום: sfam_photo, שאטרסטוק

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, אושפזה הלילה (חמישי) בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. נתניהו הגיעה לבדיקה במוסד הרפואי לקראת חצות הלילה, לאחר שלא חשה בטוב – ושם גילו רופאיה כי היא סובלת מדלקת בתוספתן.

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי הגברת נתניהו תישאר באשפוז כמה ימים. עוד נמסר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ליווה אותה בכל מהלך הבדיקות. בהדסה ציינו כי נתניהו עוברת סדרת בדיקות במקום, ובעקבות האבחון הוחלט להותירה לאשפוז בבית החולים למשך כמה ימים.

אשפוזה של שרה נתניהו מגיע לקראת טיסתו המתוכננת להיום של בנימין נתניהו לביקור רשמי וגלוי ראשון של ראש ממשלה ישראלי במדינה, והביקור הראשון של נתניהו באבו דאבי מאז החתימה על הסכם השלום לפני כמה חודשים.

הבוקר מתקיימים דיונים בלשכתו של נתניהו אם לדחות את נסיעתו המתוכננת לאיחוד האמירויות ואת פגישתו עם יורש העצר מוחמד בן זאיד. ראש הממשלה אמור להמריא היום לביקור בזק של שעתיים באיחוד האמירויות ולפגוש את יורש העצר בשדה התעופה באבו דאבי – אך כעת שוקל את המשך לוחות הזמנים שלו.

פרופ' מוטי רביד, לשעבר מנהל בית החולים מעייני הישועה בבני ברק, אמר בראיון ל'רדיו 103' כי "דלקת בתוספתן היא מחלה שכיחה למדי, יותר אצל צעירים". לדבריו, ההליך מחייב אשפוז, שכן "זה יכול להתנקז ולעשות דלקת כללית בחלל הבטן. יש כאלה שצריכים שלושה ימי אשפוז, ארבעה ואף שבוע".

לדבריו, הדלקת אינה מחייבת ניתוח: "היום עושים בדיקת סיטי או אולטרסאונד, ולפעמים גם בדיקת MRI שבעזרתה יודעים אם יש דלקת. במידת הצורך נותנים אנטיביוטיקה, ואם זה לא עובד, אז מנתחים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים