שיתוף
תגובות
חדשות » שריפה פרצה בארון חשמל במודיעין עלית
סכנת חיים
לוחמי האש שהגיעו הופתעו לראות הזנות כפולות לדירות באופן פיראטי, עקב העבודות הרשלניות מים חדרו אל הארון וגרמו לקצר
ארון החשמל עם החיבורים הפיראטיים | צילום: כבאות מחוז יו"ש

עם כניסת השבת נקראו לוחמי כיבוי האש לשריפה שפרצה בארון חשמל במודיעין עלית, לוחמי האש שהגיעו הופתעו לראות הזנות כפולות לדירות באופן פיראטי, עקב העבודות הרשלניות מים חדרו אל הארון וגרמו לקצר.

להב ליאור אלקריף קצין המבצעים של תחנה אזורית בנימין: "היום שישי דקות ספורות לפני כניסת השבת התקבל דיווח על שריפה בארון חשמל בבניין מגורים בעיר מודיעין עלית. למקום הוזנקו צוותים מתחנה אזורית בנימין. עם הגעת הצוותים למקום זיהו בעירה בארון החשמל אשר גרמה לעשן בלובי הבניין.

"אולם מה שתפס את תשומת לב לוחמי האש הוא ההזנות הכפולות הקיימות בלוח, לצד מונה חברת החשמל קיים מונה נוסף לחשמל המגיע מגנרטור חיצוני. מעבר לליקויי הבטיחות בחיבורי החשמל שנעשו שלא על פי התקן עקב העבודות נוצרה נזילת מים על ארון החשמל, מה שיצר קצר ואף שריפה".

טפסר שיקו בר דב מפקד המחוז: "במקרה זה מדובר ברשלנות פושעת! אלמלא תגובתם המהירה של לוחמי האש היה יכול להיגרם אסון. רק לפני מספר ימים פרצה שריפה בלובי בניין במודיעין עלית, לוחמי האש חילצו מבעד לעשן וללהבות משפחות שלמות, וארבעה תושבים בינהם ילדה קטנה ותינוקת נזקקו לטיפול רפואי.

"מקרים מעין אלו, זלזול בהוראות החוק והבטיחות מובילים לאסונות! אני קורא לציבור, הקפידו על הוראות הבטיחות, המנעו מכל פעולה העלולה לסכן את חייכם וחיים היקרים לכם".

גם בעיר רחובות התרחשה דליקה כאשר הושארה סוללה של אופניים חשמליים בתוך מקלט בעיר, שגרמה לדליקה, היום בשעות הבוקר וכתוצאה מכך פונו שני נפגעים לבית החולים בעיר. שפונו למלר"ד הילדים במרכז הרפואי קפלן. מבית החולים נמסר כי הובאו שני ילדים, בני 9 ו-14, משריפה שפרצה במקלט בבניין מגוריהם ברחובות. הילדים מוגדרים במצב קל וסובלים משאיפת עשן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים