שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שריפה פרצה בדירה בביתר עלית
כמעט אסון
גורמים בכיבוי האש: בשבועות האחרונים ישנה עליה במספר שריפות הדירה כתוצאה מאמצעי חימום, והציבור מתבקש להשתמש באמצעי חימום בטיחותיים
| צילום: כיבוי מחוז יו"ש

שריפה פרצה הערב (ה') בדירת מגורים בעיר בביתר עלית, על פי החשד עולה כי השריפה פרצה כתוצאה "ממשחק ילדים". לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה פעלו לפני זמן קצר בשריפה בדירה ברחוב קדושת לוי בביתר עלית.

רשף אבי בן סעדון מפקד המשמרת סיפר כי "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על שריפה בדירה ברחוב קדושת לוי בעיר ביתר עלית.

"עם ההגעה למקום וההבנה כי מדובר בשריפה באחת הקומות התחתונות בבניין נתתי הוראה לדיירי הבניין להסתגר בבתיהם.

"לוחמי האש שחדרו לדירה זיהו  ספה בוערת בסלון הבית, לוחמי האש פעלו לכיבוי של הספה בטרם תתפשט האש לשאר חלקי הבית וכן פעלו במקום בסריקה אחר לכודים ולשחרור חום ועשן".

רס"מ שמעון אלמקייס חוקר שריפות תחנה אזורית יהודה: "בשריפה זו עולה החשד כי מדובר במשחק ילדים שגרם לפרוץ השריפה. לצערי "משחקי ילדים" באש גורמים לא פעם לפגישה ברכוש ולצערי אף לפגיעה בחיי אדם. אנו צריכים להקפיד הקפדה יתרה על הרחקת כל גורם מצית מהישג ידם יש ילדים. כמו כן יש לדאוג להתקנת "גלאי עשן" בבית, גלאי העשן מתריע עם פרוץ השריפה ומאפשר להימלט מהבית ולהציל אותנו ואת היקרים לנו".

עוד מוסיף רס"מ שמעון אלמקייס ואומר כי בשבועות האחרונים ישנה עליה במספר שריפות הדירה כתוצאה מאמצעי חימום, ומבקש מהציבור להשתמש באמצעי חימום בטיחותיים כגון מזגנים ורדיאטורים ולהמנע משימוש בתנורי ספירלה על כל סוגיהם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים