שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שר האוצר: "גנץ גילה אחריות ונענה להצעתי"
יודע לפרגן
"בהתחלה כל הדברים שהבאתי עברו פה אחד ואח"כ הייתי צריך לתמרן כדי להבטיח את היסודות הכלכליים" שחזר שר האוצר את תחילת סופה של הממשלה
ישראל כץ | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שר האוצר ישראל כ"ץ דוחה את ההאשמות כי ראש הממשלה הוא שהוביל לבחירות בפעם הרביעית סאת בשל סירובו להעביר את תקציב 2020.

בראיון ל- 103FM הגיב כץ לטענה כי ראש הממשלה 'השתמש' בו בנוגע לאי העברת התקציב והדף את האשמה, "אף אחד לא משתמש בי ולא יכול להשתמש בי ולא רצה להשתמש בי. אני שר האוצר, האחריות עליי, אני ניווטתי את הדברים במציאות פוליטית מאוד מורכבת. כל פעם כשהכנתי תקציב דווקא כחול לבן מנעו את העלאת התקציב בגלל הוויכוח על הרוטציה ודברים אחרים".

כץ הוסיף, כי היו אלו דווקא ראשי כחול לבן שהטילו וטו והערימו קשיים על העברת התקציב.

עם זאת ציין לטובה את יו"ר המפלגה בני גנץ ואמר: "פניתי אל בני והוא נענה מתוך גילוי אחריות. אתמול הממשלה אישרה את הצעתי להביא את התקציב המשלים ואת חוק היסוד כדי לאפשר לאנשי האוצר מינואר לתת את הסיוע והמענקים, את התקציב למשרדים, כדי שיוכלו לתפקד במקביל ובנפרד מהוויכוח הפוליטי והבחירות".

"אתמול בערב בכנסת, כל סיעות הבית הציוניות לפחות תמכו בדבר הזה ואנחנו נעביר אותו ונוודא שהציבור ימשיך לקבל את השירות במנותק מהוויכוח", הוסיף כץ.

שר האוצר ציין, "זה התפוצץ שם בתוך כחול לבן וחבל, אבל כל הממשלה הזאת בחודשים האחרונים התדרדרה והיה קשה מאוד לתפקד. בהתחלה כל הדברים שהבאתי עברו פה אחד ואח"כ הייתי צריך לתמרן כדי להבטיח את היסודות הכלכליים. מאז שסילקתי פקיד אחד מהאוצר בלבד הכול מתנהל כמו שצריך, וכל הדרגים המקצועיים שותפים לכל תוכנית".

"גם מה שהבאנו אתמול, את חוק היסוד בהמלצה ובהובלה ובפעילות שלהם. כך אני עובד כדי להחזיק את הסיוע לכולם ומצד שני להחזיק את המשק", אמר שר האוצר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים