שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שר האוצר ליברמן בביקור בצפת: נפעל לסייע לעיר
ביקור משמעותי
ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: אני מודה לשר על הנכונות והסיוע, נמשיך לפעול מול כל משרדי הממשלה, השרים וחברי הכנסת להמשך פיתוחה של צפת
שר האוצר ליברמן וראש עיריית צפת שוקי אוחנה | צילום: SE יח"צ

שר האוצר אביגדור ליברמן התארח ביום ראשון בעיריית צפת ונועד עם ראש העיר שוקי אוחנה וסגנו ארקדי בארסט. מדובר בפגישה נוספת כחלק מסדרת פגישות של אוחנה ובארסט עם השר במטרה לקדם פרויקטים משמעותיים ולחזק את העיר צפת.

במהלך הפגישה הציג אוחנה סקירה על המגמות והתהליכים המתרחשים בצפת לרבות הקמת שכונה חדשה, פיתוח שטחים בפארק תעשיות צפת לקליטת מפעלים, פיתוח תשתיות וכו׳. השר מצידו ציין כי צפת עיר מרכזית וחשובה וכי קיימת חשיבות רבה לחזק את העוגנים המרכזיים בעיר.

השר מצידו ציין כי יפעל לסייע לצפת בכלים העונדים לרשותו. בארסט, חבר מפלגתו וידידו האישי של ליברמן הודה לשר כל התגייסותו למען העיר צפת. מי שהצטרפה גם כן לפגישה היא חברת הכנסת שרון רופא אופיר ממפלגת ישראל ביתנו וחברת מועצת העיר צפת -אסתר אדרי.

במהלך הפגישה ציין אוחנה את סוגיית התיירות בצפת שכן מדובר בעיר תיירותית מרכזית בגליל ועסקי תיירות רבים נמצאים בסיטואציה קשה נוכח סגירת השמים בדגש על אזור הגלריות. אוחנה ציין כי הממשלה חייבת למצוא את הדרך לסייע לבעלי העסקים.

ראש העיר שוקי אוחנה סיכם ואמר: ״העיר צפת נמצאת בתנופת התחדשות, פיתוח ועשייה המשנים את פניה, בנקודה משמעותית זו נדרש סיוע ממשלתי על מנת שהזניק את העיר קדימה עם פרויקטים משני מציאות משמעותיים נוספים. אני מודה לשר על הנכונות והסיוע, נמשיך לפעול מול כל משרדי הממשלה, השרים וחברי הכנסת להמשך פיתוחה של צפת״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים