שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » שר הביטחון כינס את השרים לדיון מוכנות
נערכים לאסון
שר הביטחון בני גנץ כינס לראשונה מזה קרוב לארבע שנים את ועדת השרים לעניין מוכנות הזירה האזרחית למצבי חירום
תגיות:
בני גנץ | צילום: טל עוז, משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ כינס לראשונה מזה קרוב ל-4 שנים את ועדת השרים בראשותו לעניין מוכנות הזירה האזרחית למצבי חירום, בהשתתפות השר לביטחון פנים, שר הבריאות, השר לשירותי דת, שרת הכלכלה, השרה להגנת הסביבה, סגן שר הביטחון אלון שוסטר, מ' פקע"ר אלוף אורי גורדין, מנכ"ל משרד ראש הממשלה יאיר פינס, ראש מערך חירום ביטחון וסייבר במל"ל תמיר שניידרמן, נציב כבאות והצלה דדי שמחי וראש רח"ל תא"ל (במיל') יורם לרדו.

במהלך הישיבה הציג גנץ את תכנית העבודה לשיפור המוכנות וההתגוננות ביחד עם פיקוד העורף ומשרדי הממשלה והמל"ל.

שר הביטחון גנץ אמר בפתח ישיבת הוועדה, כי דיוני הוועדה נפתחים לראשונה לאחר מספר שנים שהיא לא התכנסה. "הדיונים האלה הם דיונים מאוד חשובים, ומהווים מרכיב חשוב בביטחון הלאומי שלנו ובחוסן הלאומי".

עוד אמר גנץ, כי ישראל נמצאת במצב של שיפור מוכנות מתמיד, "כפי שאתם יודעים בתקציב המדינה שאושר עיגנו לראשונה את תכנית מיגון הצפון בקרוב למיליארד ש"ח ב-3 שנים, תוך ראייה של השלמתה המלאה בתוך מספר שנים נוסף. אנחנו גם מסיימים את העבודה על המכשול בדרום ופועלים לשדרוג יכולות ההגנה האווירית שלנו, והכנת התוכניות האופרטיביות לחירום".

שר הביטחון גנץ הוסיף, כי כל הנושא של מוכנות העורף מגיע מתוך ראייה שבמקום שבו לאזרחים יש פתרונות, אורך נשימה, ודאות והגנה, כך יש לצה"ל כמערכת ההתקפית המובילה של מדינת ישראל את היכולת לפעול ולממש את המשימה שלו בצורה מבצעית ולהכריע את המלחמה. "הנושאים שנדון בהם בוועדה עוסקים לא רק בתרחישי מלחמה אלא גם בתרחישים אחרים כמו פגעי מזג אוויר, רעידות אדמה, פנדמיה ונושאים נוספים שאנחנו נערכים אליהם", הבהיר גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים