שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שר הבריאות ורעייתו נדבקו בנגיף קורונה
דרמה בישראל:
מלשכתו של ליצמן נמסר כי השר בן ה-71 ימשיך לנהל מביתו סדר יום רגיל, בהתאם להמלצות הרפואיות. עוד נמסר כי השר ואשתו מרגישים טוב וישהו בבידוד ובהשגחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות
שר הבריאות יעקב ליצמן בטקס החלפת השר במשרד הבריאות

שר הבריאות יעקב ליצמן ואשתו אובחנו כחולים בקורונה. מלשכתו של ליצמן נמסר כי השר בן ה-71 ימשיך לנהל מביתו סדר יום רגיל, בהתאם להמלצות הרפואיות. עוד נמסר כי השר ואשתו מרגישים טוב וישהו בבידוד ובהשגחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

ראש הממשלה נתניהו עודכן בהתפתחות. משרד הבריאות עורך כעת חקירה אפידמיולוגית והוא יעדכן את אלו שבאו במגע עם השר כיצד לנהוג. יתכן שראש הממשלה יאלץ להיכנס שוב לבידוד – אחרי שרק הלילה יצא מבידוד אחרי שנחשף לחולה אחרת.

בעקבות האיבחון של השר, גם מנכ״ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, ייכנס לבידוד וימשיך לנהל את האירוע ממתקן בידוד בשיבא. בר סימן טוב ישהה בבידוד במתקן ייעודי הכולל חדר עבודה ואמצעי תקשורת מתאימים.

״התכוננו לאפשרות כזאת ונערכנו בהתאם", אמר המנכ"ל. "אני אמשיך לנהל את האירוע יחד עם חברי להנהלה באמצעים דיגיטליים. רצף השליטה על האירוע יימשך. הצורך להיכנס לבידוד יכול לקרות לכולנו וחובה עלינו להישמע להוראות. מכאן אני ממשיך לקרוא לאזרחי ישראל לשמור על ההנחיות משרד הבריאות״.

כפי שדורשות ההנחיות ובהתאם לחקירה האפידמיולוגית שתתבצע לשר ולאשתו, יימסרו הודעות שיורו על כניסה לבידוד למי שבא במגע הדוק עם השניים בשבועות האחרונים. בעקבות ההודעה, יורו ראש המל"ל, מאיר בן שבת ושורה של בכירים נוספים להיכנס לבידוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים