שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שר הבריאות מתעלם בהודעה מהפיגוע בבני ברק
במכוון?
הורוביץ הזכיר בציוץ את כל הערים בהם בוצע הפיגועים, אך לא הזכיר את העיר בני ברק שאך לפני פחות מחודש נרצחו בה חמישה אזרחים. ח"כים וגולשים ברשתות, תקפו אותו
שר הבריאות היוצא ניצן הורביץ | צילום: אריה לייב אברמס

עשרות פוליטיקאים הגיבו ביממה האחרונה כנגד הפיגוע המחריד אמש בלב תל אביב, אך תגובה של שר הבריאות ניצן הורוביץ, עוררה סערה לאחר שהזכיר את כל הערים בהם בוצע הפיגועים, אך לא הזכיר את העיר בני ברק שאך לפני פחות מחודש נרצחו בה חמישה אזרחים.

"הטרור המחליא לא ישיג את מטרתו. נאבק יחד בשנאה הרצחנית כדי להבטיח בטחון בתל אביב, בחדרה, בבאר שבע – בכל פינה בארץ, ונמשיך לחזק את החיים המשותפים כאן. ימין ושמאל, יהודים וערבים – יחד נגד הטרור. משבח את כוחות הבטחון וצוותי הרפואה שעשו עבודה מעולה. הלב עם הפצועים ומשפחות הנרצחים".

ח"כ יעקב אשר מגיב לניצן הורוביץ: "שר הבריאות כל כך טרוד באכיפת בג"ץ החמץ על בתי החולים, שהוא 'שכח' לציין בהודעתו המפורטת על גל הפיגועים – את הרוגי הפיגוע בעיר בני ברק. בושה וחרפה".

ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס הגיב לציוצו של השר הורוביץ: "פיגוע רצחני בבני ברק שבו נטבחו אנשים הי"ד נשכח מחוסר תווים. לך!!!".

בתוך כך, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב על חיסול המחבלים: "אני משבח את כוחות הביטחון על איתור וחיסול המחבל הנתעב מהפיגוע הרצחני אמש בתל אביב. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים ואיחולי החלמה לפצועים. אנו נמצאים תחת מתקפת טרור של ארבעה פיגועים קשים תוך ימים ספורים. דרושה יד קשה ועמידה איתנה כדי להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל".

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן: "אני שולח את תנחומיי למשפחות הנרצחים בפיגוע הנתעב והקשה אמש בתל אביב, ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים. ברגעים כאלו עלינו להתלכד סביב מטרה אחת עליונה והיא מיגור הטרור והשבת תחושת הביטחון לרחובות ישראל".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לחיסול המחבל הבוקר: "הפיתרון לפיגועים הוא לא לחכות להם ולחסל את המחבל, הפיתרון זה לגרש עכשיו את כל אלו שהביעו שמחה על הפיגוע, חילקו סוכריות ושותפים במעשי הטרור אם בהסתה, אם בשידול ואם בתמיכה (רוחנית ומעשית) בטרוריסטים. שיחלקו סוכריות בסוריה, לא כאן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים