שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » השר האוקראיני האשים את 'אל על' והתנצל
"כסף ספוג בדם"
אמש טען שר החוץ של אוקראינה כי אל על מעדיפה להרוויח כסף שספוג בדם, זאת בעקבות השימוש של אל על במערכת הבנקאות 'מיר' הרוסית. אל על הכחישה וקולבה התנצל
שר החוץ של אוקראינה דמיטרי קולבה | צילום: Photographer RM, שאטרסטוק

לאחר ששר החוץ של אוקראינה דמיטרי קולבה האשים אמש (שני) את חברת 'אל על' על כך שמצאה דרך לעקוף את הסנקציות ולגבות תשלומים דרך מערכת הבנקאות 'מיר' הרוסית, היום הוא התנצל בפני החברה.

קולבה התנצל וכתב: "אכן כפתור התשלום 'מיר' נשאר באתר, אך השימוש בו נחסם. אני מודה ל'אל על' על פעולותיה ההומניטאריות החשובות ומביע את התנצלותי".

את התנצלותו כתב השר קולבה בתגובה לציוץ של חברת אל על שהכחישה את האשמות: "אל על חסמה את השימוש בכרטיס אשראי מיר החל מה-28 פברואר 2022! צר לנו שלא נעשתה בדיקה פשוטה עימנו טרם הציוץ המטעה. העובדות שונות. עם סגירת המרחב האווירי, הטיסה אל על מאות טונות של ציוד הומניטארי ורפואי לאוקראינה וחילצה יתומים ופליטים".

כזכור, אמש כתב שר החוץ של אוקראינה בחשבון הטוויטר שלו כי חברת אל על מרוויחה כסף על חשבון הרוגים במלחמה. קולבה ציין כי "בעוד מדינות בעולם מטילות סנקציות, מצער שיש חברה שמעדיפה להרוויח כסף שספוג בדם". לטענתו של השר, מדובר ב"מכה ליחסים בין ישראל לאוקראינה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים