שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בעולם » שר היזמות של האמירויות הגיע לתל אביב
באים להתרשם
השר ליזמות ועסקים קטנים ובינוניים בממשלת איחוד האמירויות מלווה במנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה ומנהל הסוכנות לעסקים – ביקרו היום במרכז 'מעוף' תל אביב
מקדמים עסקים | צילום: אלה שילוב

ד"ר אחמד בלהול אל פלאסי, השר ליזמות ועסקים קטנים ובינוניים בממשלת איחוד האמירויות הערביות ביקר היום (ג', 23.11.2021) במרכז מעוף תל אביב, מגופי השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה.

הביקור התקיים באירוחו של ד"ר רון מלכא, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, אליהם הצטרף רן קיוויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינויים במשרד הכלכלה והתעשייה וגורמי מקצוע נוספים ממשרדי הכלכלה והחוץ.

השר האמירתי, אשר מבקר בישראל בראש משלחת של גורמי ממשל, האמונים על נושא העסקים הקטנים והבינוניים מאיחוד האמירויות הערביות, גורמים מטעם השגרירות של איחוד האמירויות בישראל ובכירים ב-Dubai Future Foundation (DFF)  (קרן העתיד של איחוד האמירויות), ביקש לערוך היכרות מעמיקה עם סקטור העסקים הקטנים והבינוניים של ישראל, ללמוד כיצד פועלת ומסייעת מדינת ישראל לעסקים הבינוניים והקטנים ולהתרשם מהיוזמות של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ומערך סניפי המעוף.

במינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, ציינו כי ד"ר אחמד בלהול אל פלאסי הוא בעל PhD  מאוניברסיטת סר. ג'ונס מונש באוסטרליה. לפני מינויו לשר, כיהן כשר החינוך בשנים 2016-2020.

לפני כן, כיהן כמנכ"ל חברת האנרגיה של אבו דאבי Masdar, כמנהל אסטרטגיה בכיר במחלקת התיירות והמסחר של דובאי, וכסמנכ"ל תעשיות בקרן העושר מובאדלה. אל פלאסי הוא גם נשיא הסוכנות לחלל של איחוד האמירויות ובזמן כהונתו פותח הלווין- Misbar Al Amal והושק ב- 2020 כחלק מהמאמץ הלאומי לחקר מאדים.

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ד"ר רון מלכא: "שמחתי להציג בפני השר את חשיבות העסקים הקטנים והבינוניים כמנוע צמיחה לכלכלה הישראלית. העסקים הקטנים והבינוניים מחזקים את הכלכלה המקומית, יוצרים מקומות עבודה ויוצרים סביבה תחרותית. הצגתי יחד עם אנשי הסוכנות לעסקים את הכלים שפיתחנו בישראל לקידום העסקים ודנו באפשרויות לשתף פעולה בין המדינות בנושא זה. אין לי ספק כי היזמים, התעשיינים והיצואנים שהגיעו למפגש היום, ייהנו מפירות שיתוף פעולה זה וישמשו בעצמם כחוד החנית ליצירת גשרים והעמקת הקשרים הקיימים בין המדינות וקהילת העסקים". 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים