שיתוף
תגובות
חדשות » שר המשפטים סער נפגש עם שר המשפטים הדני
ביקור משמעותי
שר המשפטים הדני הוא הנציג בדרג הגבוה ביותר בממשלת דנמרק שמקיים ביקור בישראל מאז הקמת הממשלה הנוכחית
תגיות:
שר המשפטים סער ושר המשפטים הדני | צילום: איציק בלניצקי לע״מ

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, גדעון סער, נפגש הערב (ה') עם שר המשפטים הדני, ניק האקרופ, בתל אביב. שר המשפטים הדני הוא הנציג בדרג הגבוה ביותר בממשלת דנמרק שמקיים ביקור בישראל מאז הקמת הממשלה הנוכחית, וביקורו ממחיש את כוונות הצדדים לחזק את שיתוף הפעולה בין שתי הממשלות, לרבות בתחום המשפטי.

השרים נפגשו כדי לדון בכמה נושאים בעלי חשיבות, ביניהם המאבק בטרור, המאבק באנטישמיות ועל רקע כוונת ישראל להצטרף לאמנה האירופית למניעת אלימות נגד נשים ואלימות במשפחה.

מוקדם יותר היום נפגשו נציגי משרד המשפטים הישראלי עם מנכ"ל משרד המשפטים הדני, יוהאן כריסטיאן לגרת', כדי לדון בפשעי סייבר והסרת תוכן פוגעני באינטרנט, על רקע עבודתה של הוועדה הבין-משרדית הישראלית להתאמת המשפט לאתגרי החדשנות והאצת הטכנולוגיה (ועדת דוידי).

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים של מדינת ישראל, גדעון סער: "היה לנו לכבוד לארח את השר האקרופ בישראל. ישראל ודנמרק נהנו מקשר הדוק וייחודי לאורך השנים וביקור זה הוא הזדמנות מצוינת לחזק את שיתוף הפעולה ולקדם את היחסים המקצועיים בין מדינותינו, לרבות בתחום המשפטי".

שר המשפטים של דנמרק, ניק האקרופ: "הרגשתי מאוד רצוי בישראל וזה היה ביקור מאוד מעורר השראה. לישראל ניסיון רב שנים בטיפול באיומי ביטחון לאומי חמורים. הייתה לי גם הזדמנות לדבר על המאבק באנטישמיות, אשר ממשלת דנמרק הציגה לאחרונה תכנית פעולה בתחום זה. היה מאוד מרגש להציג ולדון בתוכנית הפעולה הזו עם נציגי יד ושם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים