שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » שר התורה: "חובה להתחסן כהוראת הרופאים"
"אל להם לחשוש"
מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א הוסיף באמצעות המנהלים, את ברכתו להורים החוששים. "זכות גדולה להורים שמחסנים את ילדיהם ואל להם לחשוש מכל רע"
מרן הגר"ח קנייבסקי | צילום: באדיבות המצלם

הבוקר לאחר תפילת שחרית וותיקין, נכנס רופאם של גדולי הדור ד״ר משולם הרט אל מעונו של מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי והציג לפניו את שאלת נטילת החיסון הרביעי נגד נגיף הקורונה למבוגרים מעל גיל 60 ולאותם אלו שיכולים ליטול זאת על פי הוראת הרופאים. מרן שר התורה הורה כי יש חובה להתחסן כהוראת הרופאים לתועלת בריאות הגוף והנפש ולקיים מצוות ׳ונשמרתם מאוד לנפשותיכם׳.

בתוך כך, לאור קריאתם של גדולי התורה והחסידות, בימים האחרונים נרשמה היענות רבה מצד מוסדות חינוך במגזר החרדי לקיים חיסונים מרוכזים בתלמודי התורה ובבתי הספר, אולם בחלק מהמוסדות נתקלו המנהלים בהורים המהססים לחסן את ילדיהם.

בעקבות זאת, מנהלי מוסדות חינוך עלו בימים האחרונים למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, בכדי להיוועץ עימו. מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי הפתיע את השואלים והורה להם כי על המחנכים לפעול באופן אקטיבי, ליצור קשר טלפונים עם הורי התלמידים ולוודא שיחסנו את ילדיהם במטרה לשמור על בריאות הילדים ולהותיר את מוסדות החינוך פעילים ללא ביטול תורה.

מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א הוסיף באמצעות המנהלים, את ברכתו להורים החוששים. "זכות גדולה להורים שמחסנים את ילדיהם ואל להם לחשוש מכל רע", אמר.

מטה ההסברה למאבק בקורונה ומטה ההסברה החרדי: "מול גל התחלואה השוטף את העולם כולו, הדרך היחידה לקיים את 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' ולשמור על ילדינו, היא באמצעות החיסונים הניתנים ללא כל עלות באמצעות קופות החולים, מתחמי החיסון או בבתי הספר".

"שוב ושוב הוכח שמי שמצייתים לגדולי ישראל שהורו להתחסן בכל הגילאים, זכו להגנה טובה יותר מפני תחלואה קשה ותמותה, לעומת מי שהולכו שולל על ידי כזבני החיסון ומפזרי השקרים וההפחדות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים