שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שר התקשורת הפתיע והגיב לאברך מביתר
מיוחד
שר התקשורת הנכנס יועז הנדל קיבל פנייה מאברך תושב העיר ביתר עילית באמצעות הודעת וואטסאפ, על קשיי קליטה וגלישה בעיר והבטיח לפעול בענין בהקדם
אנטנת תקשורת | צילום: Mr.microphone, שאטרסטוק

הודעת וואטסאפ על בעיות קליטה בעיר מתושב המתגורר בביתר עילית, הביאה את שר התקשורת הנכנס יועז הנדל, לצאת בהצהרה כי בכוונתו לפעול למציאת פתרון שיביא סוף למצוקה.

באותה הודעה, כתב משה תושב העיר לשר התקשורת הנכנס, כי משים את ליבו של השר אל בעיה מוכרת שנמשכת זה שנים בעניין קשיי הקליטה בעיר, ובתקווה לטיפולו. "עירנו ביתר עילית, ובפרט תושבי גבעה B בה אני מתגורר, סובלים כבר שנים מבעיות קליטה בעיר, הן טלפוני והן אינטרנטי, והדבר גורם צער וסבל רב לתושבי העיר".

בתוכן ההודעה נכתב : "אבקש מכבוד השר הנכבד שזה עתה נכנס לתפקיד במרץ נעורים, אנא פעל למען תושבי העיר". התושב ממשיך בפנייתו ומציין, כי "כבר פנינו אלפי פעמים לחברות התקשורת אך ללא מענה. בוודאי יש פתרון כל שהוא לשים אנטנות. ואשמח שתתייחס ברצינות לבקשתי בשם אלפי בני העיר ביתר. השם יעזור שתזכה לפעול רק טוב למען עם ישראל ובהצלחה בתפקידך החשוב".

השר הנכנס הנדל הגיב במענה לתושב, ואף בחר לצייץ את תגובתו ברשת הטוויטר: "תודה על הפניה מוישי. בדקתי וביקשתי מאנשי המשרד. חברות סלקום, פרטנר והוט מובייל יקימו אנטנות נוספות על גג העירייה כבר בשבועות הקרובים. חברת פלאפון מתכננת הקמה במוקדים הסמוכים לשכונות A ו-B בחודשים הקרובים. אדאג לזירוז ההליך ככל הניתן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים