שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » שש שריפות פרצו במהלך השבת בעוטף עזה
הטרור נמשך
מצרים העבירה מסרים בין ישראל וחמאס על מנת להביא לרגיעה ומניעת התלקחות. ישראל שלחה מסר לארגון הטרור שבו נטען כי ישראל איננה מעוניינת בהסלמה וחותרת להרגעה
תגיות: ,
שריפה בעוטף עזה | צילום: משה ברוכי סייר ביערות קק״ל

שש שריפות פרצו היום בעוטף עזה, ככל הנראה בשל הפרחות בלוני תבערה משטח רצועת עזה לישראל. על פי דיווח של קק"ל פרצו עד עתה שש שריפות. זהו היום השלישי ברציפות שבו פורצות שריפות שמקורן בבלוני תבערה ונפץ מהרצועה. בשטח פועלים צוותי עובדי קק״ל, צוותי כב״ה, רבש"צים וצה״ל.

בעקבות המתיחות, מצרים העבירה מסרים בין ישראל וחמאס על מנת להביא לרגיעה ומניעת התלקחות. ישראל שלחה מסר לארגון הטרור חמאס שבו נטען כי ישראל איננה מעוניינת בהסלמה וחותרת להרגעת המצב. לפי הדיווחים, חמאס השיב כי מה שקורה בשטח לא מצביע על מהימנות טענותיה של ישראל וכי אפשרות השקט בלתי אפשרית בתקופה הקרובה.

לפי מקורות פלסטינים ההערכה היא שחמאס יאפשר ירי רקטות מהרצועה לעבר ישראל כדי להתסיס את השטח. לפי הדיווחים, מארגני ההפגנות על גדר הגבול ויחידת הפרחת בלוני התבערה, קראו לפלסטינים בעזה לחזור להפעיל "כלים קשים" מול ישראל.

בתוך כך, העיתון הפלסטיני "אל-קודס" דיווח כי הפלגים הפלסטיניים בעזה החליטו להפעיל מחדש את יחידות "ההטרדה הלילית" ולהפריח את בלוני הנפץ והתבערה.

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול: "זהו היום השלישי ברציפות שאנשי הבטחון המסורים שלנו מתרוצצים בשטח לכיבוי שריפות כתוצאה מבלוני תבערה. הם דואגים בראש ובראשונה שהאש לא תתפשט לישובים ועומדים במשימה בגבורה".

"לצערנו אנו למודי ניסיון והצוותים ערוכים בשטח בכוחות מתוגברים עם כל הציוד ואמצעי ההגנה הנדרשים. הודות לכך אנשינו מצליחים לכבות את השריפות ביעילות ובמהירות. זה הבית, הטבע והפרנסה שלנו ונעשה הכל כדי להגן עליהם. את המוטל עלינו עשינו בכך שנערכנו ביעילות לחידוש טרור השריפות. כעת על המדינה לעשות את המוטל עליה – לפעול בנחישות להרגעת השטח ולשינוי המציאות הבטחונית באזור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים