שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » שת"פ בין ישראל, מצרים, מרוקו, ירדן והאמירויות
הבנק העולמי בוחן
הנושא ידון על ידי הצוות הניהולי בבנק העולמי וצוותים מקצועים של הבנק ומשרד החקלאות יכינו תוכנית מעשית לקידום החזון
הבנק העולמי | צילום: Andriy Blokhin, שאטרסטוק

שר החקלאות עודד פורר ביקר אתמול (שלישי) במטה הבנק העולמי בוושינגטון ונפגש עם סגן נשיא הבנק והגורמים המקצועיים בתחום החקלאות כדי לקדם שיתוף פעולה בינלאומי בין ישראל לבנק העולמי ומדינות האזור. הבנק העולמי יבחן אפשרות שישראל תהווה מרכז חדשנות אזורי לחקלאות מדברית וימית, בה יקחו חלק מדינות האזור ובכלל זאת מצרים, ירדן, מרוקו והאמירויות.

במסגרת השיחות שקיים שר החקלאות עודד פורר עם סגן נשיא הבנק העולמי לפיתוח מר יורגן ווגל (Juergen voegele) במטה הבנק בוושינגטון, הוסכם לקדם הקמה של מרכז בינלאומי ליצירה והפצת יידע בתחום החקלאות המדברית. המרכז יוקם בנגב על ידי משרד החקלאות ויקודם בשיתוף פעולה עם הבנק העולמי ומדינות וגופים בינלאומיים נוספים.

הנושא ידון על ידי הצוות הניהולי בבנק העולמי וצוותים מקצועים של הבנק ומשרד החקלאות יכינו תוכנית מעשית לקידום החזון.

סגן נשיא הבנק העולמי שיבח את הפעילות הישראלית בתחום המו״פ החקלאי וציין את המובילות של ישראל בחדשנות החקלאית ברמה העולמית. צוות הבנק הוזמן לביקור בישראל שיכלול גם ביקור במדינות שהוזכרו בשיתוף הפעולה ויערך בתנאים שיתאפשרו בעידן הקורונה.

השר עודד פורר: "מדינת ישראל חייבת להוביל את המחקר העולמי בחקלאות מדברית וימית. שיתוף הפעולה עם הגורמים הבינלאומיים הוא אסטרטגי ופותח עבור מדינת ישראל והעוסקים בתחומי החדשנות בחקלאות, הזדמנויות בלתי מוגבלות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים