שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תאונה קשה ב'מסובים' – 2 הרוגים ו-2 פצועים אנוש
כביש 4
פראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע במקום את מותם של גבר ואישה בשנות ה-20 לחייהם ופינו לבית החולים גבר ואישה נוספים בשנות ה-20 לחייהם כשמצבם קשה עד אנוש
זירת התאונה הקשה בכביש 4 | צילום: דוברות מד"א

כוחות ההצלה והכיבוי הוזנקו בשעה האחרונה לזירת תאונה מחרידה שהתרחשה בכביש 4, סמוך לצומת מסובים, לא הרחק מהעיר בני ברק. מדובר ברכב פרטי עם 4 נוסעים שהתנגש באוטובוס, כתוצאה מכך נלכדו 4 הנוסעים ברכב כשמצבם קשה עד אנוש.

כוחות הכיבוי פעלו במקום לחילוץ הלכודים מהרכב שנמחץ תחת גלגלי האוטובוס ולהעבירם לידי כוחות ההצלה להמשך טיפול. פראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע במקום את מותם של גבר ואישה בשנות ה-20 לחייהם ופינו לבית החולים גבר ואישה נוספים בשנות ה-20 לחייהם כשמצבם קשה עד אנוש וללא הכרה.

מתנדבי זק"א תל אביב פועלים בשעה זו באיסוף הממצאים וניקוי הדם בזירת התאונה הקשה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

פאראמדיקית מד"א נעמי צבי וחובש מד"א רענן דגן סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב מעוך לחלוטין בתוכו נלכדו 4 הנוסעים, הם היו מחוסרי הכרה, שנים חולצו מיד, לאחר פעולות החייאה חזר דופק לפצוע ופינינו אותו בחיפות לבית חולים כשמצבו אנוש, הצעירה סבלה מחבלת ראש קשה, הרדמנו והנשמנו אותה ופינינו אותה לבית החולים. לאחר חילוץ ממושך חולצו צעיר וצעירה בשנות העשרים ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם".

ישראל ביטון חובש איחוד הצלה מסר: מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס ושני כלי רכב. באחד הרכבים נלכדו גבר ואשה ללא רוח חיים. כמו כן ביצענו החייאה על פצוע אנוש והענקנו סיוע לנפגע באורח קשה".

אהרון לרר חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "למרבה הצער נקבע מותם של צעירה כבת 20 וגבר כבן 30 שגופותיהן חולצו מהרכב ע"י צוותי כיבוי. כמו כן הענקנו סיוע בזירה למספר נפגעים קל ששהו באוטובוס. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

חובשי הצלה אלי ביטון ושמוליק אינדיג סיפרו: "הגענו לזירת תאונת דרכים קשה מאד, בה רכב התנגש באוטובוס, יחד עם חובש ביחידת האופנועים של הצלה יהודה לונדנר החלנו בפעולות החייאה בגבר כבן 20 עם חבלה רב מערכתית, ובאישה כבת 20 עם פגיעת ראש קשה מאד, והם פונו תוך כדי פעולות החייאה מתקדמות לחדר הטראומה בבית החולים שיבא בתל השומר. למרבה הצער נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותם של שני נפגעים נוספים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים