שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תבוטל ההנחיה לעטיית מסכות בחללים סגורים
ממוצ"ש הקרוב
בהתאם, תבוטל חובת עטיית המסיכה, למעט במקומות בעלי פוטנציאל הדבקה גבוה: בתי חולים, מוסדות מגן אבות ואימהות, טיסות, ואדם הנמצא בדרכו לבידוד
שוטר, קורונה, מסיכה | צילום: דוברות המשטרה

נוכח הירידה בתחלואה בנגיף הקורונה, ראש הממשלה נפתלי בנט, ושר הבריאות ניצן הורוביץ, הודיעו היום על ביטול חובת עטיית מסכות בחללים סגורים. בהתאם, תבוטל חובת עטיית המסיכה, למעט במקומות בעלי פוטנציאל הדבקה גבוה (בתי חולים, מוסדות מגן אבות ואימהות, טיסות, ואדם הנמצא בדרכו לבידוד). ההחלטה תיכנס לתוקף בצאת השבת הקרובה, 23 באפריל 2022, בשעה 20:00, בכפוף לאישור ועדת הבריאות של הכנסת.

בתגובה להחלטתם של בנט ושר הבריאות לביטול המסכות בחללים סגורים, אמר ח"כ גדי יברקן: "מסכות בבתי הספר זה פשע בלתי נסלח שמתבצע בילדי ישראל. ביטול חובת המסכות, שהיה צריך לקרות כבר לפני זמן רב, הוא דבר מבורך. אך כמו כל דבר שהממשלה הזו עושה, היא מגיבה למציאות במקום לנהל את המציאות. המשך מדיניות בדיקות הקורונה בנתב״ג הוא בזבוז כספי ציבור ואין לו שום תועלת. ביזבוז מיליארדי שקלים ללא מחשבה. עכשיו הגיע העת שמשרד הבריאות יתקן את הנזקים שהוא עשה".

איגוד רופאי בריאות הציבור של ההסתדרות הרפואית מברך על ביטול חובת עטיית מסכות בחללים סגורים, למעט במקומות בעלי פוטנציאל הדבקה גבוה, לנוכח הירידה בחומרת התחלואה. "ביטול החובה אין משמעו ביטול ההמלצה לעטות מסיכות לצורך הפחתת הסיכון להדבקה. כבר נוכחנו כי מגמות התחלואה משתנות ולכן אנו ממליצים לציבור לשמור את המסכות ולהשתמש בהן בעת הצורך. מגפת הקורונה והשלכותיה פגעו קשות בבריאות הציבור בישראל. זה הזמן להשקיע בתשתיות ובכוח האדם, לטפל באנשים ולהיות מוכנים טוב יותר לאתגרים הבאים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים