שיתוף
תגובות
חדשות » תגובות קשות בזירה הפוליטית לפיגוע באלעד
ארץ אל תכסי דמם
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לפיגוע הרצחני באלעד: "די לממשלת הדמים. הממשלה בראשות בנט והאחים המוסלמים מתרפסת בפני הטרור"
מפכ"ל המשטרה בזירת הפיגוע | צילום: שמעון ברוך

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: פיגוע קשה מאוד הערב באלעד. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים, מתפלל לשלום הפצועים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים כעת בשטח נגד המחבלים.

יו"ר ש"ס אריה דרעי בתגובה לפיגוע הקשה: הלב שותת דם נוכח הפיגוע הקשה הערב באלעד. שולח תנחומים כנים בלב שבור ודואב למשפחות נרצחי הפיגוע הי״ד ומתפלל להחלמת הפצועים.

יו״ר סיעת יהדות התורה ח״כ יעקב ליצמן: בשורה קשה מאלעד. לדאבונינו נרצחו יהודים בדם קר בפיגוע נתעב בידי מחבלים שפלים. אנו מחזקים בשעה קשה זו את תושבי העיר אלעד, משתתפים בצער משפחות ההרוגים ומתפללים לרפואת הפצועים. מי יתן ולא יישמע עוד שבר בגבולנו.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: בשעה קשה זו ליבנו ותפילותינו עם כוחות הביטחון שפועלים בשטח, עם משפחות הנרצחים, עם הפצועים ועם תושבי אלעד ועם ישראל כולו שקיבל תזכורת כואבת למלחמת העצמאות והקוממיות המתמשכת שלנו.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לפיגוע הרצחני באלעד: "די לממשלת הדמים. הממשלה בראשות בנט והאחים המוסלמים מתרפסת בפני הטרור.  הגיעה העת להפסיק לדבר ולהתחיל לחזור לחיסולים הממוקדים, הריסת בתי המחבלים וגירוש משפחתם. הטרור מבין רק כוח". ח"כ בן גביר הוסיף: "הממשלה נכשלה ולפני הכל שר הבט"פ עמר בר לב החלש, צריך להתפטר מתפקידו".

ח״כ ניר ברקת, הליכוד: ״ערב קשה מאוד. הדיווחים מהפיגוע הרצחני באלעד מזעזעים. הלב כואב על הנרצחים בפיגוע. אני משתתף בצער המשפחות השכולות ומתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואת הפצועים. עלינו לרדוף את מנהיגי החמאס וארגוני הטרור שקוראים לרצוח יהודים. הם חייבים לשלם מחיר כבד! מול הטרור ברחובות ערי ישראל עלינו לאפשר ללוחמים משוחררים לשאת נשק, לייצור מגע ולחסל מיד כל מחבל. אסור להשלים עם המציאות הזו!״

חבר הכנסת אופיר כץ: תזכורת כואבת ביום העצמאות לכך שלעד יהיו שונאי אדם מתועבים שירצו להשמיד אותנו בשל היותנו יהודים וישראלים. תנחומיי למשפחות הנרצחים, ומתפלל לרפואת הפצועים. כואב הלב.

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד: מאז ומתמיד מה שתדלק טרור הוא התקווה של המרצחים. לצערי, בממשלה הזו, תקוותם גדולה שבעתיים, המוטיבציה בשמיים והידיים מגואלות בדם הקדושים. הפקודה צריכה להיות: חיסול! אולי עכשיו סוף סוף תעצרו את כלל ההקלות, חסלו את סינוואר וראשי הטרור בעזה, סיגרו את הפרצות ותתחילו לעבוד. ה' יקום דמם!

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית): "הלב דואב על הפיגוע הקשה בעיר אלעד בו נרצחו שלושה יהודים. אני קורא לעם ישראל להתפלל לרפואתם של הפצועים. ליבנו עם משפחות הנרצחים ועם תושבי אלעד".

חה"כ מיכל וולדיגר: ‏רק אתמול בבתי העלמין השונים ברחבי הארץ ביקשנו שדי, די. שלא יהיו יותר נופלים, שלא יהיו יותר פיגועים ונרצחים, שהרשימה תסגר, תנעל, ואז מגיעים בני עוולה, מפלצות, וברוע שלא יאמן מבצעים את זממם והורגים בנו

חה״כ קטי שטרית (הליכוד): חלאות אדם אכזריים! ‏הלב בוכה מכאב וצער. ‏אני שולחת תנחומים מעומק ליבי למשפחות הנרצחים.

ח"כ יוסי טייב, ש"ס: ערב קשה וכואב מתווסף לשרשרת פיגועי הדמים ע"י בני עוולה צמאי דם. שולח תנחומים למשפחות הנרצחים, ומתפלל יחד עם כל בית ישראל להחלמת הפצועים במהרה.

חה"כ פטין מולא: ‏בקושי יומיים אחרי יום הזיכרון וכבר התווספו עוד ארבעה נרצחים מפעולות איבה בפיגוע אכזרי כעת בעיר באלעד, שוב לפגוש עוד משפחות שכולות שאין מה להגיד להם, שוב להשפיל מבט מול יתומים, דיי, אין כוחות. אני שולח את תנחומיי למשפחות ומאחל רפואה שלימה לפצועים.

חה"כ שמחה רוטמן: הלב כואב. את הטרור חייבים לגדוע משורשו. ושורשו הוא המאבק של ערביי ארץ ישראל נגד שיבת ציון. כפי שספרנו לפני יום אחד בלבד, המלחמה הזו התחילה הרבה לפני הקמת המדינה, לפני "הכיבוש", לפני "ההתנחלויות". ואת המלחמה הזו ננצח בעזרת ה' רק כשנגדע את התקווה של האויב.

ח"כ, תא"ל (במיל') מירי רגב, הליכוד: פיגוע מזעזע באלעד. אכזריות שאי אפשר לתאר במילים. ביום העצמאות של מדינת ישראל, הטרור מעז להרים את ראשו. חייבים להילחם בטרור ביד ברזל וללא פשרות. תנחומיי למשפחות הנרצחים, מאחלת החלמה שלמה לפצועים. אני מחזקת את כוחות הביטחון ובטוחה שבמהרה ישימו ידם על המחבלים הנתעבים.

סגן השר לבט״פ לשעבר, ח״כ גדי יברקן: טרור ביום העצמאות ה-74! עוד לא סיימנו להתאבל על חיילים ששילמו בחייהם על הגנת מדינת ישראל. עוד לא סיימנו להתאבל על האזרחים שנרצחו רק משום שהם יהודים. הטרור הפלסטיני שוב מכה בנו ללא רחם. כל פעם שהם מכים חזק, אנחנו נהיה חזקים יותר. הטרור הערבי לעולם לא ינצח את הרוח הישראלית ואת צדקת דרכו של עמנו בארצו ומולדתו; כולנו חייבים לעמוד מלוכדים כנגד הטרור ללא קשר לעמדה פוליטית. אני שולח את תנחומיי בערב קשה זה למשפחות הנרצחים, לפצועים ולעיר אלעד כולה.

בתגובה לפיגוע הנורא באלעד, אומר הערב מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו: "יש דרך אחת בלבד לעצור את גל הטרור. לרוצץ את ראשו של הנחש יחיא סינוואר אשר מעודד ומקדם את ביצוע הפיגועים הללו. עד אז, לעצור את כל ההטבות מעזה. לא ייתכן שעזה תהיה שקטה ותקבל תופינים בזמן שערי ארצנו בוערות".

יו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ יולי אדלשטיין על פיגוע נוסף: השמחה והחגיגות של יום העצמאות התחלפו בעצב עמוק וזעם גדול. אני שולח את תנחומיי ותפילותיי לפצועים ולמשפחות ההרוגים. המצב הבלתי נסבל הזה צריך להסתיים. מדינת ישראל חייבת להשמיד את הטרור ולגדוע את הטירוף הזה. לא עוד ליטופים וגזרים – טרור מכריעים ביד קשה ובעצמה רבה.

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ כעת בחשבון הטוויטר שלו: ערב קשה. אני משתתף בצער משפחות הנרצחים בפיגוע הנתעב באלעד ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים. במיוחד היום, יום העצמאות, אסור להשלים עם טרור ברחובות ישראל ומוטלת עלינו החובה להכות בו ביד קשה ולהשיב את תחושת הביטחון לאזרחים.

ח״כ אופיר סופר (הציונות הדתית) בתגובה לפיגוע: השימוש בגרזן זכור לנו מסיפורי הפרעות בלוב, מפרעות תרפ"ט וגם כעת. זה לא הנכבה של 48 לא חברון של 67, וכשמתחילים לחשוב על פיתרון כל שהוא צריך לזכור את העובדה הזו בתור התחלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים