שיתוף
תגובות
דעות » אל תחכו למאמן הכושר ובחרו בשותף וירטואלי
תקווה ואופטימיות
באמצעות שותף וירטואלי, מאמן או עידוד טלפוני, ניתן להצמיח אנרגיות ומוטיבציה שיעניקו לכם מבט חדש ואופטימי • מאמן הכושר של 'קרית הילד', ישראל וייס, בטור מקצועי
חיטוי מכון כושר מהנגיף קורונה | צילום: sutulastock, שאטרסטוק

ישנו דבר מאוד חשוב ומוכח שיכול לעזור לכולנו להגיע ולהשיג את המטרות לחיים בריאים יותר. ההליך הזה נקרא 'שותפות'.

העובדה היא כי תהליך של כושר גופני וירידה במשקל זהו תהליך שמחייב עקביות ולא מעט כח רצון. לחוות הכל לבד זה קשה, אך אם נהיה בעלי אמביציה ומטוביציה פנימית, יקל לנו לבצע את הפעולה. אם זה ריצה, אימון או אפילו שמירה שגרתית על עקרונות ותזונה בארוחות ובין הארוחות.

ופה נכנס הרעיון של – קח לך שותף.

שותף וירטואלי – עידוד טלפוני ע"י מאמן או שותף שחולק את אותם מטרות וחוויות. שותף פיזי – מאמן צמוד שמתווה לך את הדרך. שותף לאימונים והליכות וכן הלאה. העיקר שותף לאותה מטרה מה שגורם למוטיבציה ועניין כי האחד מעודד את השני.

גם ההוא שנכנס עם כל הרוח לעניין, בסוף הרגלים שוקעים ואנו נוטים לאבד את הדרייב שהיה לנו בתחילת הדרך. מה שכן אפשר להוכיח כי כאשר אחד מעודד את השני, זה נראה ונעשה אחרת.

לדוגמה זוג אשר לקחו על עצמם משימה משותפת של ספורט. הבעל עושה בבוקר כי עובד בלילה, והאשה עושה בלילה כי היא עובדת ביום. כאשר לדוגמא יבוא יום קצת קשה והמיטה תקרוץ יותר, אם בעלה אומר לה: "היי אני ביצעתי את ההליכה הבוקר, מה איתך?".. זה יוצר מוטיבציה ועניין אצלה מייד להשלים את ה'שותפות'.

זה יכול להיות בכל דבר. אל תחכו רק למאמן, כי מאמן הרי לא צמוד בכל האימונים וכל השבוע, ולכן חשוב לשמר על קשר עם מישהו תמיד, לחוות יחד ולחלוק הישגים וביצועים. בהחלטה הדדית ומשולבת מפיקים הכי הרבה תועלת.

הכותב הוא מאמן כושר ותזונה בפנימיית 'קרית הילד' ירושלים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים