שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » בנקאות ומימון » תוארך תקופת ההחזר של הלוואות בערבות המדינה
החשב הודיע
עד היום הועמדו הלוואות בסך של 25 מיליארד שקל במסגרת קרנות ההלוואות בערבות מדינה, התקופה תוארך עד עשר שנים, במקום חמש שנים עד כה
הלוואה | צילום: create jobs 51, שאטרסטוק

החשב הכללי במשרד האוצר, יהלי רוטנברג, הודיע אתמול (ג')  על הקלות בתנאי ההלוואות בקרן ההלוואות בערבות מדינה להתמודדות עם משבר הקורונה, ושתקופת ההחזר של הלוואות בערבות המדינה תוארך

במטרה להעניק סיוע תזרימי נוסף לעסקים, הודיע החשב הכללי לבנקים על מתן האפשרות להארכה של תקופת החזר ההלוואות שניתנו לעסקים קטנים ובינוניים במסגרת הקרן להתמודדות עם משבר הקורונה, לתקופה כוללת של עד עשר שנים, במקום חמש שנים עד כה. בנוסף, תיזכר החשב הכללי את הבנקים והגופים החוץ בנקאיים כי עומדת להם האפשרות לאשר תקופת גרייס נוספת על החזר הקרן בהלוואה לתקופה של עד 12 חודשים.

עד היום הועמדו הלוואות בסך של 25 מיליארד שקל במסגרת קרנות ההלוואות בערבות מדינה להתמודדות עם משבר הקורונה.

ההקלות האחרונות בקרן ניתנו במטרה לתת סיוע נוסף לעסקים הזקוקים להקלה תזרימית על מנת שיוכלו להתאושש ולהחזיר את הפעילות העסקית לסדרה.

נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, בירך על ההקלות: "הודעה זו מגיעה בנקודת זמן חשובה להתאוששות המשק, שכן בימים אלו החלו העסקים להחזיר את ההלוואות שנלקחו בתחילת משבר הקורונה, למרות שהקורונה הכלכלית עדיין איתנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים