שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הוצמדה אבטחה לח"כים אורבך וסילמן
בשל איומים
במהלך הפגנה אמש מחוץ לביתו, יצא אל המפגינים ח"כ אורבך ואמר למפגינים: "אין פה תוכנית התנתקות ואין פה אסון אוסלו. יש פה החלטה מאוד מורכבת ומאוד קשה"
ניר אורבך | צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

לאחר הודעת מפלגת ימינה כי יחברו לממשלת לפיד – חברי המפלגה נתונים תחת לחץ של איומים ומתקפות אישיות עד כדי איומים על חייהם האישיים. בעקבות כך החליט קצין הכנסת להצמיד אבטחה לח"כ ניר אורבך ולח"כ עידית סילמן, זאת לאחר שהאבטחה סביב יו"ר הסיעה נפתלי בנט ואיילת שקד תוגברה.

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נשמעת ח"כ סילמן בהודעה קולית לקבוצת הווצאפ של חברי ימינה בה היא אומרת כי כלי רכב עוקב אחריה מאז יציאתה מהבית לאורך כל הדרך. בשל כך פנתה לקצין הכנסת בבקשה להצמדת מאבטח עבורה.

ח"כ אבתיסאם מראענה ממפלגת העבודה הגיבה לח"כ סילמן: "שולחת חיבוק גדול לחברתי עידית סילמן. אמרתי לה שהבית שלנו ביפו פתוח בפניה ובפני משפחתה. ביחד ניצור עולם מקביל של שפיות ואנושיות". ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב: "אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה".

אמש במהלך הפגנה מחוץ לביתו של ח"כ אורבך יצא אל המפגינים ח"כ אורבך ואמר למפגינים: "אני אומר לכם באחריות, כי אף אחד מאיתנו לא ישן בלילה. בואו נוריד להבות, בואו נרגיע. אין פה תוכנית התנתקות ואין פה אסון אוסלו. יש פה החלטה מאוד מורכבת ומאוד קשה, אבל בואו נרגיע כי עם ישראל לא מסתכל רק עליי, הוא מסתכל גם עליכם שאתם פה. אני הולך לנוח קצת כדי שאוכל לקבל החלטה נכונה".

ח"כ ניר אורבך עדיין שוקל את צעדיו אך בימינה מעריכים שהוא לא יסכל את השבעת הממשלה ולא ימנע את הקמתה. בהמשך היום צפוי אורבך להודיע בישיבת הסיעה מה עלה בהחלטתו. אם ח"כ אורבך יבחר להתפטר תיכנס במקומו שירלי פינטו, שתומכת בהקמת ממשלת בנט-לפיד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים