שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » דרעי מגבש הסכם לפרישה במקום קלון – תוגש עתירה
עינוי הדין
התנועה לאיכות השלטון נגד עסקת הטיעון המסתמנת עם אריה דרעי: "הסדר טיעון הזוי ומקל, נעדר תשתית מוסרית ומשפטית; נעתור לבג״ץ"
יו"ר ש"ס אריה דרעי | צילום: ש"ס

כפי שפורסם בימים האחרונים בשלל כלי התקשורת – יו"ר סיעת ש"ס ח"כ אריה דרעי ילך לעסקת טיעון בה יודה בעבירות מס. כדי שיוכל להתמודד בבחירות הקרובות ולא יוטל עליו קולון, דרעי יתפטר מתפקידו בכנסת אך ישאר בתפקידו יו"ר ש"ס.

התנועה לאיכות השלטון הגיבה על הדיווח לפיו נרקמת עסקת טיעון עם ח"כ אריה דרעי, בה הוא יודה בעבירות מס ויתפטר מהכנסת, זאת ללא קלון.

"לא ייתכן שאיש ציבור שביצע עבירות מהסוג הזה, יוכל לחזור בעתיד לתפקידים ציבוריים. אנו קוראים ליועץ המשפטי לממשלה לשקול שוב את עסקת הטיעון. העסקה הנרקמת לא מוסיפה כבוד לבית המחוקקים אלא בעיקר מבוכה".

יו״ר התנועה לאיכות השלטון, עו״ד ד״ר אליעד שרגא: ״במידה והיועמ"ש אביחי מנדלבליט יחתום על הסדר הטיעון ההזוי, המקל, הבלתי סביר ובלתי מידתי, נעדר תשתית מוסרית ותשתית משפטית – התנועה תעתור לבג"ץ".

"לא יעלה על הדעת כי אדם שהורשע בפלילים, בעבירות שיש עימן קלון, שוחד מרמה והפרת אמונים, ישב בכלא 3 שנים, שב לזירה הציבורית מבלי שהביע חרטה – וחמור מכך לתפקיד שר הפנים, התפקיד בו ביצע את העבירות".

"לא ייתכן שהיועמ"ש יחתום על הסדר טיעון כה מקל, אחרי שהוא עצמו משך את החקירה במשך חמש שנים ומחק את עבירת השוחד. זו ממש לא הדרך להילחם בשחיתות השלטונית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים