שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "תודה ביבי – ממשיכה בכל הכוח עם בנט"
עידית סילמן
הח"כ דחתה הצעות של רה"מ: "מודה על מבול ההצעות לתפקידים ולשריונים. תודה, אך לא. אינני מעוניינת בכך, אלא במניעת בחירות חמישיות ובעצירת הכאוס שאליו הובלת"
נתניהו במליאת הכנסת | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

ח"כ עידית סילמן ממפלגת ימינה כתבה היום (חמישי) פוסט ברשת החברתית פייסבוק, בו היא הדפה את ההצעות שהגיעו אליה מטעם ראש הממשלה בנימין נתניהו להצטרף אליו לממשלה, וכתבה: "אני ממשיכה בכל הכוח עם נפתלי בנט על מנת להקים ממשלה טובה בישראל בהקדם האפשרי".

סילמן כתבה: "אני מודה לראש הממשלה נתניהו על מבול ההצעות לתפקידים ולשריונים שהועברו אליי באמצעות שליחיו הרבים. תודה, אך לא. אינני מעוניינת בכך, אלא במניעת בחירות חמישיות ובעצירת הכאוס אליו הובלת את המדינה. אני ממשיכה בכל הכוח עם נפתלי בנט על מנת להקים ממשלה טובה בישראל בהקדם האפשרי. אני מאמינה בדרכו של בנט, בתנועת ימינה, וביכולתו של העם הנפלא שלנו לשתף פעולה בעת הזו".

מוקדם יותר היום כתב ח"כ נוסף מימינה, אביר קארה, בקבוצת מפלגתו על הצעה שהועברה אליו לטענתו על ידי שליח קרוב של ראש הממשלה לפגישה אישית וחשאית עם נתניהו שמלבד שלושתם איש לא יידע עליה – כך דווח ב'וואלה'. בליכוד הכחישו את הנטען באופן גורף.

לפי המסר שהועבר לקארה, הפגישה עם נתניהו תוכננה למחר בשעה 14:00 וכי הוא יוכנס אליה דרך חדר אחורי כך שאיש לא יבחין שהגיע למקום. בין המסרים שהועברו לקארה כדי לדרבן אותו להגיע: שריון בליכוד לשתי קדנציות ותפקיד שר הכלכלה בממשלת נתניהו. עוד הובטח לקארה כי כל מה שהוא דורש לעצמאים – יתקבל.

קארה סירב להצעה להיפגש עם נתניהו, פרסם את כל תוכן ההצעה לעיני חברי ימינה – והוסיף: "בסוף האהבה בעם ישראל תנצח. עם ישראל זה אלו העומדים בתור לתרום דם (במקום שבו הממשלה נכשלת) עם ישראל זה אלו שחילקו סלי מזון ועזרה לנזקקים בתקופת הקורונה (במקום שבו הממשלה נעלמה)".

בתגובה להצעות מטעם הליכוד, שלח ח"כ אביר קארה מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובו דחה את הדברים על הסף. במכתבו כותב ח"כ קארה לנתניהו: "נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על שולחנך רשימת רפורמות שיועילו לעסקים לצאת ממשבר הקורונה. היו בהן הצעות לריסוק הרגולציה והבירוקרטיה המסואבת, לרשת ביטחון לעצמאים ועוד. חלק מההצעות לא הצריכו אפילו חקיקה. לצערי, כשישבנו אצלך ביקשת את קולותינו מבלי שתבטיח לקדם את צרכינו".

עוד מתייחס ח"כ קארה לחודש האחרון, וכתב לנתניהו "נכשלת בהרכבת ממשלה … על אף כל הניסיונות וכל השטיקים והטריקים – לא הצלחת בהרכבת ממשלה שתחזיק מעמד בשנתיים האחרונות. יתרה מכך, מפלגת ימינה הודיעה מראש שתיכנס לממשלת ימין ולצערי במקום לעסוק בהרכבת ממשלת ימין עסקת בגידופים אישיים כלפי נפתלי בנט. חבל".

לסיכום, חותם קארה את דבריו בקריאה לנתניהו ולליכוד להיכנס לממשלת אחדות ואומר "אני מציע לך ולחברי הליכוד להצטרף אלינו, לממשלה בראשות נפתלי בנט, כזו שתחבר את חלקי העם מתוך אהבת ישראל וראיית טובת האזרח. אשמח לתשובתך החיובית למען מדינת ישראל ועם ישראל".

מהליכוד נמסר בתגובה לטענות של אביר קארה: "ראש הממשלה נתניהו או מי מטעמו מעולם לא נתנו שום הבטחה לאביר קארה. מדובר בספין מגוחך של בנט שנועד להסיט את תשומת הלב מכך שהוא דוהר לממשלת שמאל עם מרצ והעבודה בניגוד לכל התחייבויותיו לבוחר".

הח"כ מימינה דחתה הצעות של רה"מ: "מודה לנתניהו על מבול ההצעות לתפקידים ולשריונים. תודה, אך לא. אינני מעוניינת בכך, אלא במניעת בחירות חמישיות ובעצירת הכאוס שאליו הובלת את המדינה"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים