שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » תוכלו להעלים את ההודעות שלכם אחרי 24 שעות
בקרוב בוואטסאפ
לפי הדלפות, תינתן האופציה להגדיר שמסרים יימחקו לאחר 24 שעות ולא רק לאחר 7 ימים, כמו כן, בקרוב יהיה ניתן לשמוע הודעות קוליות במהירות כפולה
תגיות: ,
וואטסאפ | צילום: BigTunaOnline, שאטרסטוק

בקרוב פיצ׳ר ההודעות הנעלמות בוואטסאפ שתומכות בפרטיות ישודרג, כך שתינתן האופציה להגדיר שמסרים יימחקו מהאפליקציה לאחר זמן מוגדר קצר יותר, ובמקום 7 ימים, בקרוב תוכלו להגדיר שכל ההודעות שנשלחות בצ׳אט יימחקו לאחר 24 שעות בשני הצדדים – כך מדווח אתר WAbetainfo.

את הפיצ’ר החדש ניתן להפעיל הן בשיחות פרטיות בין משתמשים, והן בקבוצות – על ידי מנהל הקבוצה. מרגע שההגדרה תופעל בהגדרות השיחה (צ׳אט) שבחרתם, לאחר יממה לא תשאיר אפילו ההתרעה על ההודעות ושאר התוכן שנמחק (כמו תמונות, סרטונים ו-GIFs).

כמו כן, ניתן בכל שלב גם לכבות את האפשרות הזו, כך שהודעות לא יתנדפו לאחר פרק זמן מסוים, ולהמשיך להתכתב כרגיל בצ'אט. ההגדרה כעת נמצאת בשלב הפיתוח, והיא צפויה להגיע בהמשך למשתמשי אנדרואיד ו-iOS.

בנוסף,  לפני כחודש דווח על העדכון הצפוי בוואטסאפ בכל הנוגע להודעות קוליות. אתר WABetainfo דיווח כי הפיצ'ר החדש יאפשר להאזין להודעות קוליות במהירות גבוהה יותר. והשבוע, האתר מדווח כי העדכון שוחרר למשתמשי הבטא, תוכנית שבה כל אחד יכול להצטרף אליה. השחרור של ווטסאפ למשתמשי הבטא, תוכנית שפתוחה לקהל הרחב, מרמזת כי העדכון צפוי להגיע בקרוב מאוד אל כלל המשתמשים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים