שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תומר לוטן מונה למנכ"ל המשרד לביטחון פנים
בר-לב החליט
משה אדרי הודיע כי בכוונתו לסיים את תפקידו. לוטן משמש מזה כשנה בתפקיד ראש מטה "מגן ישראל", האמון על ניהול המאבק במגיפת הקורונה
עמר בר לב | צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, הודיע הבוקר כי החליט למנות את תומר לוטן לתפקיד מנכ״ל המשרד לביטחון הפנים. לוטן משמש מזה כשנה בתפקיד ראש מטה "מגן ישראל", האמון על ניהול המאבק במגיפת הקורונה.

לוטן הוא בעל ניסיון עשיר ומגוון במדיניות ציבורית, והיכרות עמוקה עם מערכות הממשל, השירות הציבורי והחברה האזרחית. ללוטן שני תארים, האחד במדיניות ציבורית מאונ' תל-אביב והשני בתחום תכנון שירותים חברתיים מ- London School of Economics.

בעבר שימש תומר כמנכ״ל המרכז להעצמת האזרח, ארגון הפועל להגברת האפקטיביות של המגזר הציבורי וכמנהל המרכז לממשל מקומי ופיתוח אזורי בגוינט ישראל. לוטן הקים את ארגון ״מעש״ הפועל לחיזוק משרתי הציבור, ופעל רבות לשיפור וחיזוק השירות הציבורי בישראל.

השר לביטחון פנים בר-לב: ״בחרתי בתומר לוטן לתפקיד מנכ״ל המשרד לביטחון הפנים מכיוון שהוא אדם בעל יכולות מוכחות בניהול אירועים ברמה הגבוהה ביותר ומשרת ציבור מסור. אני שמח ומודה לו שהסכים להצטרף ולהתמודד עם האתגרים הרבים הצפויים לנו״.

לוטן: "אחרי שנה מורכבת, מלאת אתגרים וסיפוק במאבק במגיפת הקורונה ב״מגן ישראל״, אני שמח על ההזדמנות להמשיך לשרת את הציבור במשרד לביטחון פנים. אני מודה לשר ברלב על הבעת האמון ומתחייב להביא את כל כישוריי ויכולותיי למען המשימה".

השר לביטחון פנים עמר בר-לב מסר אתמול כי "בפגישת עבודה אתמול עם מנכ״ל משרד הבט״פ ניצב (בדימוס) משה (צ׳יקו) אדרי, הודיע לי אדרי כי בכוונתו לסיים את תפקידו וזאת לאחר 36 שנות שירות רצופות, מסורות, מאתגרות ואינטנסיביות בשירות המדינה: תחילה כלוחם ומפקד בצה״ל, לאחר מכן כשוטר ומפקד בכיר במשטרת ישראל ובשלוש השנים האחרונות כמנכ״ל המשרד לביטחון הפנים".

"ניצב (בדימוס) אדרי נעתר לבקשתי לערוך חפיפה עם מחליפו המיועד לקראת כניסתו לתפקיד וציין בפני כי בכוונתו לעשות את המירב כדי לסייע לו. הודיתי לניצב (בדימוס) אדרי על שירותו הנאמן ורב-השנים עבור ביטחונה של מדינת ישראל ואזרחיה. בימים הקרובים אודיע על מחליפו", עדכן בר לב אמש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים