שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תוקף התו הירוק יוארך עד לסוף שנת 2021
בשורה דרמטית
מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, חתם על ההחלטה שמאריכה את תוקף התו הירוק עד דצמבר 2021 (חודש טבת תשפ"ב). "נראה כי החיסונים יעניקו הגנה עד סוף השנה לפחות"
חזי לוי

 מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, חתם על ההחלטה שמאריכה את תוקף התו הירוק עד דצמבר 2021. "לאור הירידה בתחלואה ולנוכח העובדה שנראה שהחיסון יגן עלינו לפחות עד סוף השנה. החלטנו, בהנחיית שר הבריאות, להאריך את תוקפו של התו הירוק למחוסנים ומחלימים עד דצמבר 2021", אמר פרופ' לוי.

מנכ"ל משרד הבריאות הוסיף כי "אני שמח שהחיסון מגן עלינו ומאפשר לנו חזרה לשגרת חיים. אבל עלינו להקפיד ולשמור עדיין על זהירות, מסכות במרחבים סגורים ושמירת מרחק שכן אין עדיין מידע מלא לגביי יעילות  החיסון בהגנה מפני חלק מהווריאנטים השונים. אני רוצה לקוות שנמשיך בשגרה ונוכל להתמיד באורך החיים הזה".

במשרד הבריאות אומרים כי על פי נתוני ההגנה שמעניקים החיסונים ועפ"י הדיונים לגבי זמן מתן מנת דחף שלישית, נראה כי החיסונים יעניקו הגנה עד סוף השנה לפחות. ולכן תוקף אישורי התו הירוק הנם עד דצמבר 2021 (חודש טבת תשפ"ב).

כיום, כחלק מהמדיניות, תוקפו של התו הירוק הוא חצי שנה. המסמך זה נועד להקל על כניסה למדינות שהכירו בו וכן כניסה חופשית לקניונים, השתתפות באירועי תרבות, ספורט, בתי מלון ועוד.

מחר, יש לציין, יחולו הקלות נוספות: העלאת מגבלת ההתקהלות ל-50 אנשים בשטח סגור ול-500 אנשים בשטח פתוח; הפעלת חדרי כושר ומתקני ספורט, בריכות ואטרקציות במבנה במתכונת תו סגול וביטול ההגבלות על מקומות הפועלים במסגרת התו הירוק. בנוסף אושר גם קיום אירועים כמו הופעות ילדים בהושבה בלבד בשטח פתוח, עד 500 איש וללא צורך בתו ירוק.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים