שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כך יתעדכנו ברכסים על מספר החולים והמבודדים
בזמן אמת
מועצת רכסים השיקה קו מידע שמעדכן בזמן אמת על מספר החולים והמבודדים וציון הרמזור של היישוב
רכסים | צילום: יהודה כהן

היישוב החרדי הצפוני רכסים, שוב מוביל בחזית המאבק בקורונה: לאחר שבגל הראשון והשני היישוב רכסים הוביל את המאבק בקורונה גם בגל הראשון ובגל השני, במדיניות אותה הוביל ראש המועצה דן כהן, בשיתוף התושבים במאבק בנגיף הקורונה, מתוך שקיפות מלאה של הנתונים לתושבים. השקיפות מסייעת למועצה בבידוד של החולים ומאפשרת קבלת מידע בזמן אמת מהתושבים על מצבורי תחלואה.

ולאחר ההצלחה להיות היישוב החרדי הראשון שהפך לירוק, הפעם ראשי היישוב, דואגים שהתושבים יהיו מעודכנים באופן מלא על מצב התחלואה ביישוב. בקו מידע ייחודי וראשון מסוגו בארץ, התושבים יכולים לקבל מידע בזמן אמת על מספר החולים ביישוב ועל מספרם של המבודדים ועל ציון הרמזור של היישוב רכסים. מטרת השקיפות לחבר התושבים למאמץ העיקש למגר את נגיף הקורונה, שבשבועות האחרונים שב והרים ראש במגזר החרדי.

במהלך הגל השני ערך אחד העיתונאים בכלי התקשורת הכלליים, סיור ביישוב. בכתבה שערך בעקבות הסיור, הוא הדגיש את השיתוף פעולה ההדוק שיש בין התושבים למועצה ולפיקוד העורף, שיתוף פעולה שמסייע מאוד במאבק בנגיף הקורונה. הכתב ציין, כי ביישוב ניכרת הקפדה מיוחדת על הנחיות משרד הבריאות, בברכתם ועידודם של רבני היישוב שמורים לציבור להקפיד באופן מלא על ההנחיות.

לקראת החזרה ללימודים לאחר סיום הגל השני, ביצעה המועצה מיוזמתה בדיקת קורונה מקיפה לכלל צוותי ההוראה, בדיקה שסייעה באיתור של גננת חיובית. האיתור המוקדם, מנע התפרצות מחודשת ביישוב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים