שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » תושב ביתר חולה קורונה נתפס כשהוא מפר בידוד
סיכון הציבור
בנוסף, בשעות הבוקר, נתפסה ע"י שוטרים במערת המכפלה אישה נוספת. בבדיקה נמצא עפ"י רשומות משרד הבריאות, כי גם היא חולת קורונה מאומתת המחוייבת להשאר בביתה
שוטר בעת מילוי דו"ח | צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל ניצבת בחזית המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, במסגרתה אוכפת באופן מוגבר וממוקד את הנחיות משרד הבריאות, לרבות חובת עטיית מסיכות, מילוי אחר התנאים הנדרשים בבתי עסק ושהייה בבידוד, במקרים שהוגדרו לכך ובכלל זה- חולי קורונה מאומתים.

בתוך כך, במהלך פעילות יזומה בעיר ביתר עילית אותר אמש תושב העיר, כשהוא נוהג ברכב ללא סיבה מוצדקת כשהוא מפר את הבידוד. בבדיקה נמצא עפ"י רשומות משרד הבריאות, כי הנ"ל חולה קורונה מאומת המחוייב להשאר בביתו.

בנוסף, בשעות הבוקר, נתפסה ע"י שוטרים במערת המכפלה אישה נוספת. בבדיקה נמצא עפ"י רשומות משרד הבריאות, כי גם היא חולת קורונה מאומתת המחוייבת להשאר בביתה.

כאמור, השוטרים הדגישו בפני החשודים, כי חובתם להימצא בבידוד עד למועד שנקבע על ידי משרד הבריאות והם קיבלו הזמנה לסור לחקירה בתחנת המשטרה בגין עבירה זו, עם תום תקופת הבידוד.

בתוך כך, במסגרת המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, בצעו שוטרי מרחב איילון במהלך החג אכיפה מוגברת וממוקדת לבחינת עמידה בהנחיות משרד הבריאות, כאשר בבדיקת רכב במחסום נמצא כי הנהג מוכרז עפ"י משרד הבריאות כחולה מאומת .

מבירור עלה, כי החולה המאומת נסע יחד עם שני חבריו למסיבה רבת משתתפים בצפון הארץ, כאשר קיים חשד שהדביק נוספים וסיכן את שלום הציבור.

כאמור, לנהג נרשם זימון לחקירה בתחנת המשטרה ושני חבריו נדרשו להכנס לבידוד ולדווח למשרד הבריאות בהתאם . השלושה הונחו לשוב מייד לבתיהם, עד לתום תקופת הבידוד.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מותר לאדם לנסוע ברכבו הפרטי
    הוא לא מסכן אף אחד
    ובני משפחתו בד"כ נמצאים בבידוד יחד איתו
    כך שממש לא ברור כל המשחק הזה של המשטרעעעעעע
    שיתעסקו בדברים חשובים באמת ויפסיקו להטריד אותנו
    פניתי אליהם בבקשה לטפל באופנוענים מחרישי אוזניים
    שמו אותי ללעג וקלס על עצם הבקשה
    בושה וחרפה
    משטרעעעעעעעעעע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים