שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תו ירוק בבתי כנסת עם מעל 50 מתפללים
הקבינט אישר
במתחמים בהם פועל תו ירוק, תתאפשר כניסה עבור מחוסנים ומחלימים או באמצעות בדיקת קורונה שלילית
מסכות בבתי כנסת, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה | צילום: -By Moshe EINHORN, שאטרסטוק

עקב העלייה המשמעותית בנתוני התחלואה והמאמץ לבלום את התפשטותה, אישר קבינט הקורונה את הרחבת התו הירוק. בהתאם לכך, החל מיום ראשון הקרוב יחול התו הירוק – בכל כמות משתתפים – באולמות וגני אירועים, כנסים, אירועי תרבות וספורט, בישיבה בבתי אוכל, במכוני כושר וסטודיו ובבתי מלון. כמו כן, יחול התו בבתי תפילה בהם מעל 50 מתפללים.

במתחמים בהם פועל תו ירוק, תתאפשר כניסה עבור מחוסנים ומחלימים או באמצעות בדיקת קורונה שלילית. בשלב זה ימשיך לחול התו הירוק על בני 12 ומעלה, אולם החל מיום שישי 20.8.21, יחול התו הירוק מכל גיל.

החל מיום ראשון הקרוב אדם שלא התחסן יורשה להיכנס למתחמים בתו ירוק רק באמצעות הצגת בדיקה מהירה שבוצעה 24 שעות לפני מועד הכניסה. בדיקות מהירות לא יבוצעו בקופות החולים אלא במתחמי בידוק ייעודיים, ומימון הבדיקה יהיה על חשבון הנבדק (מעת שיחול התו הירוק גם על בני 1-12, בדיקות מהירות עבורם יהיו ללא תשלום).

התו השמח נותר בתוקף, ללא שינוי במתווה (ילדים יוכלו להיכנס באמצעות בדיקת PCR שבוצעה בקופת החולים או בתחנת פיקוד העורף, וזאת עד ליום 20.8.21).

מיום ראשון 8.8.21, יכנסו לתוקף גם ההנחיות הבאות: חובה לעטות מסכות גם בחללים פתוחים בהתקהלות בת 100 אנשים ויותר. מעבר של משרדי הממשלה למתכונת עבודה בהיקף של 50% נוכחות במשרד, כאשר מנכ"ל המשרד יהיה רשאי לבצע התאמות במקרים חריגים. יוזכר, כי למגזר הפרטי מומלץ לעבור למתכונת עבודה מהבית.

חובת בידוד למבוגר מחוסן שמטפל בקטין שגילו מתחת לגיל 12 או בחסר ישע אשר התגלה כמאומת. החמרה בכללי כניסה ויציאה מן הארץ: טבלת מדינות מעודכנת תפורסם במהלך יום ראשון 8.8.21 והיא תיכנס לתוקף ביום ראשון 15.8.21.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. סתם דיבורים. כמו שלא הייתי אכיפה לא תהיה אכיפה. ועוד מורידים עמדות מד"א. אז נורא לומר, אבל הממשלה הנוכחית רק מדברת ומסכנת את באוכלוסיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים