שיתוף
תגובות
בריאות » בריאות המגזר » תו תקן בינלאומי למערך הדיור של אהל שרה
בפעם השישית ברציפות
סטנדרטים מחמירים והשקעה בפרטים הקטנים, זיכו את מערך הדיור של אהל שרה בתו התקן היוקרתי. מלכה ויינברג מנהלת 'אהל שרה': "זוהי תעודת הוקרה לצוות המסור"
תגיות:
| צילום: באדיבות המצלם

אנושיות, מסירות ומקצועיות, הם הערכים המובילים את פעילות מערך הדיור של אהל שרה. במסגרת המערך שהינו חלק מפעילות ארגון אהל שרה לקידום ושילוב אנשים עם מוגבלות קוגניטיבית, פועלות למעלה מ-30 דירות ברחבי בני ברק, המאפשרות לאנשים עם מוגבלויות קוגנטיביות לקיים חיי שגרה בתוך הקהילה.

הדירות המטופחות של מערך הדיור, מפוקחות באופן שוטף על ידי משרד הרווחה ועל ידי גופים נוספים. השנה, בפעם השישית ברציפות קיבל מערך הדיור את תו התקן היוקרתי של מכון התקנים הישראלי ISO. תו תקן זה, בודק את כל ההיבטים של מערך הדיור ודורש עמידה בסטנדרטים גבוהים במיוחד של שירות, תחזוקה ותפעול.

המבדק עצמו ערך למעלה משש שעות, בהן בדקו צוות הבוחנים של מכון התקנים את העמידה בכל התנאים הנדרשים. בסיום המבדק, הביעו הבוחנים את התפעלותם מהסטנדרטים הגבוהים ומהתוספות שבוצעו על ידי מערך הדיור מעבר לדרישות תו התקן. בהתאם לממצאים בשטח, אמרו הבוחנים כי יאמצו חלק מהתקנים המיושמים במערך הדיור של אהל שרה, וישלבו אותם בתו התקן לכלל הדיור בקהילה לאנשים עם מוגבלויות.

גב' מילכי רכניצר מנהלת מערך הדיור של 'אהל שרה' אמרה "המסירות של הצוות, ההקפדה על הפרטים הכי קטנים וההשקעה בעיצוב, הטיפוח והתחזוקה של הדירות, נעשים מתוך אהבה ואחריות לדיירים, ללא תלות בפיקוח ובמבדקים. יחד עם זאת, ההכרה באיכות השירות והמקצועיות של מערך הדיור, חשובה לנו על מנת להמשיך להעניק את הכי טוב שלנו לדיירים ואף להרחיב את היקף הדירות והדיירים שזוכים להיות חלק ממשפחת אהל שרה".

מנהלת 'אהל שרה' הגב' מלכה וינברג הודתה לצוות מערך הדיור על המקצועיות הרבה שבאה לידי ביטוי במבדק ואמר כי "מערך הדיור הוא סמל ומופת לחתירה למצוינות וחשיבה יצירתית לטובת רווחת הדיירים ובריאותם. בזכות הפעילות המסורה של המדריכים וצוותי הליווי, אנחנו רואים כיצד הדיירים משתלבים בהצלחה בקהילה. תו התקן הוא עוד עדות רשמית לאיכות של מערך הדיור שלנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים