שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » תחזית אופנתית: כך תתלבשי נכון באביב
אופנת מעבר
בזמן שאת מעלה את בגדי החורף לארונות למעלה מזג האוויר המשוגע של האביב עוד יכול לתעתע בנו ולהבליח ערבים קרירים מדי פעם • גם הקיץ עם החדרים הממוזגים יכול להיות מקפיא לא פחות • אמנם לא צריך להוריד מעילים, אבל צריכים להתכונן גם לזה, והבאתי לכן
תגיות: ,
ג'קטים | צילום: olesea vetrila, שאטרסטוק

דמיינו סיטואציה: קמים בבוקר, מציצים מהחלון, רואים שמים אפורים ומעוננים ומחליטים ללבוש סוודר וגרביון. מגיעה לה שעת הצהריים, ואיך נאמר? השמש גורמת לנו להתחרט שוב ושוב, "מה חשבנו כשלבשנו סוודר על הבוקר?!".

לחילופין, קמים בבוקר, רואים שמש חמה ולוהטת ומחליטים ללבוש חולצה קלילה, רק שעד הצהריים הגשם שוטף את הרחוב והקור חודר לעצמות. שתי הסיטואציות הללו מתאימות מאוד לימי האביב האחרונים כשאפילו אנשי התחזית טועים לא פעם ואנו נותרים עם השאלה "אז מה ללבוש?".

אז התשובה הברורה מאליה היא כמובן הג'קטים, או בשמם העממי 'שיטת הבצל'. כמו שלבצל ישנם שכבות, כך גם הלבוש המתאים לעונה הוא כזה שאפשר לשחק איתו, שכבות שאפשר ללבוש או לפשוט בהתאם לצורך. ולכן כמעט כל ג'קט יתאים למשימה ויוכל לחמם במקרה הצורך ולשדרג את הלוק כבונוס.

עוד פתרון קסם הוא הצעיף. העובדה שמדובר בפריט לבוש קליל, מאפשרת ללבוש אותו כשצריך סביב הצוואר או אפילו כשאל שעוטף, אבל כשאינו נצרך, ניתן להכניס אותו בקלות לתיק או למגירה במשרד או במקום העבודה.

פריטי הלבוש הללו אינם מוגבלים לעונת המעבר בלבד. עונת המזגנים תגיע מיד לאחריה וכל מי שמוצאת עצמה במשרד או חדר עם מזגן על קור, יכולה למצוא עצמה נעזרת בהם. כדי שלא לשכוח את הג'קט בבית באמצע הקיץ הלוהט, הסוד הוא פשוט: 'ג'קט משרד', כזה שנשאר במיוחד בעבודה/בלימודים או בכל מקום בו שוהים לאורך היום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים