שיתוף
תגובות
צרכנות » תחילתה של מהפכה? חממה עסקית חרדית בגליל
סקירה
אברכים חובשי כיפה שחורה לצד אברכים חובשי כיפה סרוגה • לומדים תורה ומתפרנסים בכבוד – יחד • איך כל זה קורה והיכן ומה המניע שמאחד ביניהם? בת שבע גויכמן בדקה
חנות בגדים | צילום: Shimon Bar, שאטרסטוק

במרחק של קצת יותר משעה מאזור מרכז הארץ, ניצבת לה עיר קטנה באחד מהאזורים היפים יותר של ישראל. נוף הגליל. העיר שלאחרונה נמצאת די הרבה בכותרות, מתגלה יפה יותר מכפי שהיא נשמעת. היא ממוקמת על שרשרת של גבעות שמתחתיהן משתרעים שדותיו המוריקים של עמק יזרעאל. פשוט נוף מושלם.

על האוויר גם אין מה לדבר, בשיא הקיץ  כשתושבי המרכז יושבים ספונים בבתיהם עם מזגנים, נהנים תושבי נוף הגליל מאקלים נוח ונעים ביותר עם רוחות קרירות בערבים.

את פעמינו אנו שמים אל השכונה הצפונית במקום, שם מתקיים דבר מדהים ומופלא עוד יותר. במקום מתגוררות מספר קהילות, אחת מהן היא הקהילה החרדית בראשות "הרב אהרן זאב פישר". קהילה ליטאית איכותית של אברכים, לצדם קיים הגרעין הגדול יותר של קהילת "תורת החיים" של הרב טל מיד בנימין, ובנוסף גרעין גדול של הקהילה הדתית ציונית ועוד גרעין נוסף קטן יותר.

אחד המאפיינים הבולטים במקום זה הוא האחדות היוצאת דופן בין הקהילות, אחדות שהובילה בסופו של דבר להקמת "חממה עסקית חרדית" אותה יזמו במשותף ראשי הגרעינים, מטרת החממה היא  ייהוד הגליל על ידי יצירת עשרות מקומות עבודה איכותיים שיגרמו לאנשים לבוא מחוץ לעיר ולהצטרף לקהילות המתפתחות במקום. בחממה קיימים נכון לעכשיו שתי חברות שהבעלים הם תשע משפחות מתושבי המקום, אחת החברות היא "שף הגליל בע"מ" והשניה היא "בי יו מנסוור בע"מ". המותג BU Menswear, הוא מותג חדש – אפשר לומר ישראלי. אמנם מיוצר בסין, אך כל ההוויה שלו היא דווקא כאן, ישוב ארץ ישראל וייהוד הגליל.

מה שמיוחד בחברות הללו, מלבד המענה למקומות עבודה לתושבי ותושבות המקום בתנאים מצוינים ושכר גבוה מהמקובל בשוק. בנוסף, יש אפשרות למשקיעים שרוצים להמשיך וללמוד בשקט ובנחת להיכנס לשותפות בתור "מודל אברך", מה שאומר שאתה משקיע את החלק שלך, ובהשקעה של מספר שעות מועט של עבודה אתה יכול להמשיך בלימוד ומקביל ליהנות מהרווחים.

בחממה קיימים מגוון רחב של יועצים ואנשי מקצוע מהראשונים בתחומם, מי שיגיע לעבוד שם יקבל את מיטב ההדרכות וההכשרות המקצועיות הנדרשות להשתלבות בחברות, ייהנה מעבודת צוות איכותית ותנאים סוציאלים מעולים.

כאמור המותג של בי יו הוא מותג  בגדי גברים וילדים שנוצר בשביל כל אחד שרוצה להתלבש כפי שהוא רוצה, ולא לפי טרנדים ואופנות משתנות. הבגדים מיוצרים במפעלים מובילים המייצרים עבור רשתות אופנה בינלאומיות, עם תו תקן באיכות גבוהה במיוחד.

השילוב של הבגדים הנוחות עם האיכות  הוא בהחלט שילוב מנצח, אחרי שתטעמו ממנו אתם רק תרצו לחזור ולבקר שוב. מזמינים אתכם בחום. ועכשיו לקראת פסח מבצעים משתלמים על כל הבגדים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים