שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תינוק בן 3 חודשים נחנק למוות בבני ברק
טרגדיה
המשטרה פתחה בחקירת נסיבות מותו של תינוק כבן שלושה חודשים בבני ברק אשר פונה לקבלת טיפול רפואי בתל השומר תוך כדי מאמצי החייאה לאחר שעל פי החשד נחנק בביתו
אמבולנס | צילום: Jose HERNANDEZ Camera 51, שאטרסטוק

תינוק כבן שלושה חודשים נחנק הבוקר (ראשון) בביתו שבבני ברק ונפטר בדרך לבית החולים. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 08:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על תינוק מחוסר הכרה בבית בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר פעוט כבן 3 חודשים במצב קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

חובש רפואת חירום במד"א צביקה לרר ופראמדיק מד"א עופר לחמי סיפרו: "כשהגענו למקום הביאו אלינו את הפעוט לרחוב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול רפואי, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך ביצוע החייאה כשמצבו קריטי".

יהונתן צדוק חובש איחוד הצלה שביצע בו החייאה מסר: "מדובר בפעוט בן שלושה חודשים שלדברי בני משפחתו לא התעורר משנתו. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

מארגון הצלה נמסר כי כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב בן זכאי בבני ברק בעקבות דיווח על תינוק שאיבד את הכרתו. יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה בתינוק כבן 3 חודשים, והוא פונה במצב קשה ולא יציב תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שיבא בתל השומר.

מהמשטרה נמסר כי היא "פתחה היום בחקירה עם קבלת דיווח על תינוק כבן 3 חודשים בבני ברק אשר פונה לקבלת טיפול רפואי בבי"ח תל השומר תוך כדי מאמצי החייאה לאחר שעפ"י החשד נחנק בביתו. לפני זמן קצר נקבע מותו של התינוק בבי"ח תל השומר. נסיבות האירוע נחקרות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים