שיתוף
תגובות
כלכלה » קריירה » תלמידות מכללת מעינות נהנות מעשרות הטבות
בונוס
מכללת מעינות, המובילה את תחום הרפואה משלימה בקרב נשים, הפכה להיות בית של ממש לאלפי תלמידות שרוצות לעבוד במקצוע שהוא שליחות
מכללת מעינות | צילום: יח"צ

מכנה משותף בולט לכל אחת ואחת מהנשים שנכנסו בדלת הכניסה של מעינות, ברחוב בית הדפוס בירושלים, היה חיוך גדול ומלא שלווה. היה זה יום חשיפה האחרון לשנה זו, בו הזדמנה הצצה רחבה אל עולם ומלואו שמתרחש בתוך כיתות הלימוד לאורך השנה. באולם אחד ישבו התלמידות מרותקות להרצאתה של הגברת שרה פישל, פסיכותרפיסטית הוליסטית, על טיפול בטראומות. באולם נוסף התקיימה הרצאה מרתקת של הקאוצ'רית גברת דבורי וקשטוק, כאשר בסיומה התאספו סביבה נשים רבות שרצו לשמוע עוד ועוד וכמעט לא אפשרו לה ללכת. בזאת לא סיימנו, כי באולם מקביל התקיימה הרצאה על שיאצו, עם הגברת ליאורה פרנק וכל אלו פינו את מקומן להרצאות נוספות על פרחי באך, רפואה סינית, ארומתרפיה, NLP ועוד.

בסיום ההרצאות ישבו מנהלות המכללה וענו בסבלנות על כל שאלה ושאלה שביקשו התלמידות לעתיד לשאול. בנוסף, הפנו אותן למלא טופס על מנת לקבל אבחון גרפולוגי חינם שיסייע להן לקבל החלטה, מה הכי כדאי להן ללמוד. בזאת לא תמו החגיגות. לצד מחירים מיוחדים וארוחה מפנקת, זכו התלמידות לחוויה בלתי נשכחת שבסופה ימצאו את המקצוע הנכון עבורן, לצד שליחות.

מכללת מעינות, המובילה את תחום הרפואה משלימה בקרב נשים – מבית לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, הפכה להיות בית של ממש לאלפי תלמידות שרוצות לעבוד במקצוע שהוא שליחות. להתפרנס בכבוד לצד כלים אמתיים שמסייעים להן בחיי היום יום הן ברמה האישית והן המשפחתית. המכללה באווירה ביתית, נשית, מספקת תמיכה עוטפת ברמה מקצועית וברמה אישית והופכת את הלימודים לחוויה. בין היתר, מציעה מעינות מקצועות שיאפשרו תחילת עבודה כבר בשלב הלימודים. תוכלו למצוא את הקורסים הבאים: רפלקסולוגיה, טווינא, קלפים טיפוליים, NLP, שיאצו, תומכות לידה, שיטת העבודה של ביירון קייטי, כלים בפסיכודרמה, טראומות והתמכרויות, פרחי באך, עיסוי רפואי, ארומתרפיה, הכשרת מאמנות (קאוצ'ינג), אבחון ציורים וגרפולוגיה.

כל תלמידה מקבלת כרטיס סטודנטית ובו מגוון הנחות במקומות שונים. החל מ-5% ועד 30% הנחה בחנויות שונות כמו ביגוד, משקפיים, טיפוח, חשמל ועוד מגוון רחב ומשתלם. כרטיס ההנחות של מעינות הוא רק בונוס למקצוע לחיים במקום הנכון ביותר לאישה החרדית.

רוצה ללמוד במקום שייתן לך תמיכה מלאה ואווירה ביתית, תומכת ומעל לכל מקצועית? רוצה ללמוד במקום שמבין את הצרכים שלך כאישה, כאמא ועושה הכל כדי להקל עלייך ולאפשר לך להתחיל לעבוד ולהרוויח כסף כמה שיותר מהר? בואי לקבל הזדמנות במכללת מעינות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים