שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תלמידי ישיבת חומש עברו לינץ – 2 פצועים
בעקבות המחסומים
בעקבות מחסומי הצבא – תלמידים שעשו דרכם ברגל משבי שומרון לחומש הותקפו באבנים. שני פצועים פונו לבית החולים
מחסום בכניסה לחומש | צילום: באדיבות המצלם

שני תלמידי ישיבת חומש אשר עשו דרכם ברגל לישיבה לאחר שלא הורשו לעבור את המחסום, הותקפו על ידי עשרות פלסטינים סמוך לכפר בורקא שבפאתי חומש. הפורעים היכו אותם באלות, באבנים ובמוטות. שני הבחורים נפצעו ממכות בכל חלקי גופם, אחד מהם נפצע בראשו. כוחות רפואה חברו למקום.

מישיבת חומש מסרו בתגובה לאירוע: "הליץ' שעברו שני תלמידי הישיבה הסתיים בנס! בקלות רבה הוא יכול היה להתדרד למצב עצוב וטרגדי הרבה יותר. הערבים בסביבת חומש ממשיכים כל העת לתקוף את בחורי הישיבה בדרכם ללמוד תורה בחומש ועושים כל שביכולתם כדי להוביל להרס הישיבה".

"אנחנו נמצאים כבר 4 חודשים במערכה להצלת הישיבה, מערכה שהחלה עם הרצח של תלמיד הישיבה חברנו האהוב יהודה דימנטמן הי"ד. אנחנו קוראים לממשלת ישראל להתעשת ולהבהיר שישיבת חומש תשאר כאן לעד".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "הדם על היידים של בני גנץ. המחבלים מרימים ראש בגלל השר גנץ שהורה להציב מחסומי צבא בדרך לחומש וגורם לסכנת חיי המתיישבים שנאלצים להגיע בדרכים אחרות".

ח"כ בן גביר הוסיף: "האלימות והטרור של המחבלים עוברים בשקט כדי לא להרגיז את האחים המוסלמים בקואליציה. במקום שהצבא ייצא לפעולה נרחבת ביו"ש וישמיד את קיני הטרור, מנהלת הקואלציה דיונים על אלימות מתנחלים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים