שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הערבים יתמכו בשלטון נתניהו בתמורה להשפעה
דיל מפתיע
יו"ר רע"מ שבשבועות האחרונים החל לאמץ שיח פרגמטי, מוכן לשקול תמיכה ב'חוק הצרפתי' שיבצר את המשך שלטונו של נתניהו, בתמורה להשפעה וטיפול בנושאים פנים ערבים
ח"כ מנסור עבאס | צילום: דוברות הכנסת

בימים האחרונים מתרבים בכנסת הסימנים על שיתוף פעולה בין ראש הממשלה ליו"ר רע"מ, חבר הכנסת מנסור עבאס מהרשימה המשותפת.

לצד שלל ההתבטאויות הפרגמטיות שהחל להשמיע בשבועות האחרונים ח"כ עבאס, יצא ראש הממשלה השבוע מגדרו ואף השתתף (באמצעות ה'זום') בישיבת הוועדה למיגור הפשיעה בחברה הערבית, בראשה עומד עבאס.

בראיון לעמית סגל הסביר עבאס, "התקבע פה נוהג לפיו הח"כים הערבים רוצים להפיל כל ממשלה. ישבנו השבוע, אמרתי להם 'עצור. למה בעצם? מה מחכה לכם? ממשלת נתניהו-בנט? בואו נחשוב'".

לשאלת סגל, עד כמה רחוק הוא יהיה מוכן ללכת לקראת נתניהו והאם הצעדים אליהם הוא מכוון כוללים גם תמיכה ב'חוק הצרפתי', ככל שזו תעלה להצבעה במליאת כנסת, השיב עבאס: "מה אני בעצם רוצה מנתניהו? תקציבים וחקיקה. אם אני מקבל אותם, מה אכפת לי לתת לו מה שצריך".

יצוין, כי בתגובה לדבריו של עבאס, מהליכוד נמסר כי "לא היה ולא יהיה שום שיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת או חלק ממרכיביה כדי להקים ממשלה".

אתמול טען יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, כי "נתניהו יצרף את ח"כ מנסור עבאס כשר לממשלתו אחרי הבחירות ומפלגת רע"ם תהיה חלק מהקואליציה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים