שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » נתניהו זימן דיון בהשתתפות גנץ והמפכ"ל
צעדת הדגלים
הדיון שיעסוק בנושא יתקיים ב- 22:00, והוא מגיע ברקע לחץ כבד לקיים את הצעדה. אוחנה: "‏יש להעלות את ההחלטה לדרג המדיני בשל חשיבותה"
תגיות:
בנימין נתניהו, אמיר אוחנה, קובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה

שעות לאחר שמפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הודיע היום (שני) למארגני מצעד הדגלים בירושלים כי האירוע שתוכנן להתקיים בירושלים בוטל – ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן להערב דיון נוסף. במסגרתו, ישתתפו שר הביטחון בני גנץ, השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, שבתאי וראש השב"כ נדב ארגמן – בניסיון להגיע להסכמה על קיום המצעד.

נתניהו לא הזמין לדיון בנושא את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, אך שר הביטחון בני גנץ ידרוש לשלב אותו בדיון בשל השאלות משפטיות הקריטיות הנוגעות לסמכויות ההחלטה בנושא, שכן ראש הממשלה לא יכול להנחות את המשטרה בנושאי בטיחות וביטחון ולכן נוכחות היועמ"ש נדרשת.

גורם במשטרה מבהיר, כי "לא ניתן לאשר שום מסלול שעובר דרך שער שכם והרובע המוסלמי. המשטרה לא תוכל לגייס מספיק כוחות לאבטח צעדה במסלול כזה, מה גם שצריך להיערך במקרה כזה בכוחות גדולים גם באזורים אחרים שבהם צפויים לפרוץ עימותים בתגובה לצעדה".

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה צייץ בחשבון הטוויטר שלו: ״עמדתי היתה ונותרה כי אין לשעות לאף איום מאף גורם המאיים על חופש הביטוי, הפולחן או הדת. ‏אני שומע על המורכבויות והקשיים, ועדיין סבור כי יש להעלות את ההחלטה לדרג המדיני בשל חשיבותה. ‏"להיות עם חופשי בארצנו" לא יכולה להשאר שורה מהמנון. ‏שוחחתי עם רה"מ, ובכוונתו לקיים דיון בנושא״.

שרת התחבורה מירי רגב: "ביטול המצעד – דגל לבן מול הטרור. החלטת מפכ״ל המשטרה לביטול מצעד הדגלים בירושלים – מוטעית. מדובר בהחלטה בעלת משמעויות מדיניות ולכן עליה להתקבל על ידי הדרג המדיני תוך היערכות המשטרה בהתאם לאפשר לאזרחי ישראל לצעוד בירושלים בדגלי כחול לבן מונפים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. להיות עם חופשי בארצנו לא נמדד בצעדה, ברובע המוסלמי, ובשער שכם..
    בוא נראה אותכם שתפסיקו לפנות מאחזים ביהודה ושומרון. ..
    סתם בילבול מוח המצעד הזה!!
    תתחילו לשמור על לוד ויפו
    תתחילו לקחת נשק מכנופיות הפשע הערביות!!!
    זה ביטחון והתיישבות אמיתיים!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים