שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אביו של אהוביה נפרד מביהכ"נ של בנו ז"ל
מצמרר
עד כה נהרסו מעל 20 מבנים, 8 משפחות ו-20 ילדים גורשו מביתם, 2 בתי כנסת נהרסו. דיווחים על אלימות משטרתית קשה, שוטרים ללא תגים והרס ריהוט וציוד אישי
הרב אברהם סנדק | צילום: צילום מסך

החל משעות הבוקר (שני) המוקדמות הגיעו כוחות הביטחון לאזור כוכב השחר בבנימין על מנת להרוס שני מאחזים באזור. בין הבאים למחות על ההרס הגיע גם אברהם סנדק, אביו של אהוביה סנדק ז"ל, שגר במעוז אסתר והבית שאותו הקים היה מבין הבתים שנהרסו. כמו כן, הכוחות הורסים במקום את בית הכנסת שנבנה לע"נ אהוביה.

עוד בנושא:

עד כה נהרסו מעל 20 מבנים, 8 משפחות ו-20 ילדים גורשו מביתם, 2 בתי כנסת נהרסו. דיווחים על אלימות משטרתית קשה, שוטרים ללא תגים והרס ריהוט וציוד אישי. עורכי דין מארגון חוננו ייסייעו לעצורים וכן למשפחות במימוש זכיותהם.

בתגובה לפינוי אמר סנדק עם הגעתו למקום כי "פה מאחורי הורסים עכשיו את גבעת מעוז אסתר, איפה שגר אוהביה. לפני דקות אחדות הרסו את הזכר האחרון שיש לנו מאהוביה. בנט, זה קורה במשמרת שלך. לא מספיק שלא מוציאים את האמת לאור, לא מספיק שתחת המשמרת שלך יש פה משטרה שחשודה בדבר איום ונורא ולא מוציאים את האמת לאור, עכשיו גם את הזכר האחרון שנשאר למשפחה השכולה, המיטה של הבן, גם את זה באים והורסים? איפה הלב?" שאל סנדק.

לדבריו, "42 אלף בתים לא חוקים בשטחי C של פלסטינים, אבל ביקתה קטנה שילד צדיק בונה בשביל להביע את אהבתו לארץ ואת הקשר שלו לאבות הקדושים, את זה באים והורסים? זה קורה במשמרת שלך, בנט" הוסיף סנדק.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים