שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תפילת 'כל נדרי' רבתי בכיכר הכי ליברלי במדינה
קידוש השם
ביום כיפור הקרוב תושבי תל אביב יתפללו יחד כולם, בתפילות מרגשות ומיוחדות אשר יהיו פתוחות לכל תושבי העיר בכיכר דיזינגוף, בהשתתפות ידידיה וסיון רהב מאיר
כיכר דיזינגוף | צילום: ויקיפדיה

בעקבות נגיף הקורונה שהתפרץ לחיינו, תפילות יום הכיפורים נעשו בשנה שעברה ברחובות, מחוץ לבתי הכנסיות, ומאז נפתחו הלבבות.

במרכז 'ראש יהודי' הבינו כבר אז, שאולי הקב"ה מכוון אותנו לנקודה אחרת. התפילה בחוץ, אשר פתוחה ומשותפת יחד לכל עם ישראל, פותחת את ליבנו להזמין אנשים חדשים לתפילה. לאחר שנים של תפילות חגים מרגשות ומרוממות בבתי הכנסת, מרכז ראש יהודי קורא כעת לכל עם ישראל לצאת החוצה ולחבר לבבות חדשים.

ישראל זעירא, יו"ר ומייסד ראש יהודי, נקרא לדגל ויזם יחד עם קהילת ראש יהודי תפילות המוניות ומרגשות במיוחד, שיתקיימו בערב יום כיפור, יום רביעי, ט' תשרי וביום כיפור, יום חמישי, י' תשרי – בלב העיר הליברלית במדינה, כיכר דיזינגוף בתל אביב.

התפילות כוללות את תפילת הפתיחה כל נדרי, מעגלי שירה מקודשת ולמחרת את תפילת הנעילה של יום הכיפורים. שאר התפילות יתקיימו בבית הכנסת גבורת ישראל, ברחוב בר כוכבא 54 תל אביב. התפילות יהיו בהשתתפותם של ידידיה וסיון רהב מאיר אשר יגיעו להתפלל יחד עם תושבי תל אביב.

"בתפילת יום כיפור יש רגש אחר ומיוחד שיוצא מאיתנו, וזו ההזדמנות שלנו לחוות את הרגש הזה יחד, כולנו, כל תושבי תל אביב", אומר ישראל זעירא. "חיבור הלבבות של כל עם ישראל יחד ייצור תפילות מרגשות ועוצמתיות שיפתחו בעז"ה שערי שמים".

ראש יהודי, שמהווה כתובת ללימוד תורה וקהילת צעירים במרכז תל אביב מרקע חילוני, מזמין את הציבור הרחב של תושבי תל אביב, להגיע ולהשתתף יחד בתפילות ההמוניות ביום הכיפורים בכיכר דיזינגוף.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים