שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » תפסיק להשקיע במוצרי מדף ותתחיל להרוויח
כסף חכם
בזמן שמשקיעים מנוסים מתלבטים בין השקעה במתכות יקרות ובין השקעה במטבעות דיגיטליים, רוב ציבור המשקיעים מתחבט בין מוצר מדף פיננסי אחד למשנהו.
להשקיע בטוח | צילום: By create jobs 51 shutterstock

כלומר בין תוכנית חיסכון שנארזה באריזת מיתוג מרשרשת ומרשימה ובין קרן נאמנות שמעניקה טוסטר משולשים לכל מי שמשקיע בה מאות אלפי שקלים • הגיע הזמן ל"השקעה הפוכה"

בתקופה האחרונה, ככל שמתפתח בעולם חשש מפני אינפלציה על־אף שמשבר הקורונה עדיין לא "נספג" בכלכלה העולמית והריבית עדיין אפסית עד שלילית ברוב מדינות העולם המערבי, עולות בקרב משקיעים רבים תהיות אודות האמצעים להתגונן בפני האינפלציה.

מעטים בלבד מתלבטים בין השקעה במטבעות דיגיטליים ובין השקעה במתכות יקרות דוגמת זהב ופלטינה. מעטים מתלבטים בין השקעה בנדל"ן ובין השקעה בסחורות דוגמת בדיל, נחושת ואפילו תירס, חיטה וסוכר. אלה הם בדרך כלל משקיעים מתוחכמים שלמדו את התחום אם בצורה מסודרת בקורס או באופן עצמאי ואם ב"אוניברסיטה של החיים".

יותר משקיעים מתלבטים בין השקעה ישירה במניות ובין השקעה בתעודות סל ומוצרים מחקים אחרים אבל עדיין מדובר במיעוט קטן ולא משמעותי בקרב המשקיעים. רוב האנשים פונים לבית השקעות, מנהל תיקי השקעות, חברת ביטוח או בנק ולוקחים את מה שמציעים/מוכרים להם. כלומר, קונים מוצרי מדף בגלל המיתוג שלהם, או בגלל איזו מצנם שהובטח להם במעמד ההצטרפות ל"עדר" המשקיעים.

מסתבר שיש גם דרך שלישית ואותה מציעים עכשיו בקבוצת 'בסדנו'. במקום "למכור" למשקיעים הצעות השקעה מוגדרות, כלומר, מוצרי מדף. הם מציעים ללקוח "השקעה הפוכה". הלקוח בוחר את התחום בו הוא רוצה להשקיע, מגדיר את סכום ההשקעה ואנשי ההשקעות של בסדנו מתאימים עבורו את ההשקעה הרצויה עבורו.

השיטה הזאת מאפשרת למשקיע לבחור את מה שמתאים לו ולא את מה שמתאים למי שמציע לו את ההשקעה. למעשה, השיטה הזאת מאפיינת את בסדנו שמאז ומתמיד הציעה מגוון גדול של אפשרויות השקעה "מפוזרות" שנועדו לשמור על כספי המשקיעים, להקטין את הסיכונים ולהגדיל את הסיכויים. עם זאת, בעת הזאת, כאשר אי הוודאות בכלכלה העולמית גבוהה מסיבות רבות, בחרו בבסדנו להבליט את תפיסת העולם הזאת ולתת למשקיע להגדיר את השקעתו כפי שהוא רואה לנכון.

ואם כבר הגעתם עד לפה, הנה טיפ שיכול לעזור לכל מי שמתכוון להשקיע מתוך מחשבה על העתיד גם כשהוא לוט בערפל. כלומר, גם בתקופה של חוסר וודאות.

לעולם אל תשקיע "מהבטן". זה טוב ללכת לפי נטיית הלב אבל אי אפשר לעשות זאת בלי שיקול דעת. כשמדובר בכסף צריך הרבה שיקול והרבה דעת. לעולם אל תשקיע את הכל בתחום אחד בלבד גם אם אתה מאוד אוהב אותו. כלל יסוד בהשקעות שכל משקיע מנוסה יודע מניסיון (לעיתים ניסיון מר) הוא "פיזור סיכונים". מחלקים את ההשקעה על פני כמה תחומים כדי שאם תחום אחד ייכשל, התחומים האחרים יאזנו אותו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים