שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "תפקיד האופוזיציה אינו רק להפיל ממשלה"
ח"כ יעקב אשר
נאום אופוזיציוני ראשון: "נמשיך להיות כאן לא רק בשביל פיליבסטרים ואתגורי כנסת, אלא כדי לשרת את הציבור בעבודה סיזיפית מול משרדי ממשלה, בחקיקה, בתיקונים"
תגיות:
יעקב אשר | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

בפתח נאומו הראשון כחבר אופוזיציה, בירך ח"כ יעקב אשר את יו"ר הכנסת הנכנס ח"כ מיקי לוי וציין את שיתופי הפעולה עמו למען הציבור בשבתו כחבר בועדת הכספים עם יו"ר הוועדה היוצא ח"כ משה גפני. "בטוח שתעשה את תפקידך בשום שכל כפי שעשית כמיקי לוי האיש, לא בהקשר לפטפורמה פוליטית כזו או אחרת".

בהמשך שרטט ח"כ אשר את קווי הפעולה של חברי הכנסת החרדים באופוזיציה. "מטרתה העליונה של האופוזיציה הוא להפיל את הממשלה, לא סתם מתוך רצונות אישיים צרים, אלא מאחר ואנחנו חושבים, כפי שראינו בהסכמים הקואליציוניים, שדרכה של הממשלה הזו איננה נכונה ואיננה טובה, הרי שהתפקיד שלנו הוא להפיל אותה ולהקים בהקדם ממשלה טובה ואחרת", אמר.

"אבל" הבהיר אשר: "בזה לא תם התפקיד שלנו. לא באנו לכאן רק כדי להפיל את הממשלה, אנחנו צריכים להמשיך להיות כאן עבור האזרחים, לא רק בצעקות ובפיליבסטרים, אלא גם בעבודה סיזיפית מול משרדי ממשלה, בחקיקה, בתיקונים, בקבלת קהל, לשמוע את האנשים, לעזור להם, כל חבר כנסת יחד עם כל הצוות שלו, נמשיך להיות כאן בשביל האזרחים, בשביל הציבור שבחר בנו ובשביל הציבור שלא בחר בנו, נמשיך לעמוד לרשות כל אחד ואחד.

"בד בבד עם מלחמה אופוזיציונית קשה, מסורה, ישרה ואחראית, נמשיך לעבוד בכל נושא, בכל דבר, כי זה תפקידנו וזו שליחותינו ובסייעתא דשמיא גם נצליח" חתם ח"כ אשר את נאומו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים